-10-

99 4 3
                                    

Merhabalar efenim merhabalar. Hoşgeldiniz. Buyurun okuyun bölümü.

-Mavi💙

-----

@bahargeldi

Meles ile çok yakışmıyor muyuz? Gelecekte ki eşim olur kendisi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Meles ile çok yakışmıyor muyuz? Gelecekte ki eşim olur kendisi. 😸

798 beğeni, 362 yorum

@melalist O benim eşim, sen kendine başkasını bul.

@bahargeldi Kedi benim abi sen hayırdır?

@burakben istersen ileride ki çocuğumuz Meles
olabilir.

@bahargeldi kanka sende boşluktan bana bile
yürüyorsun.
@burakben Naz bana baksa bunların hiçbiri
olmayacak.
@bahargeldi kanka her gördüğüne yürürsen Naz da
sana bakmaz. Kız haklı dağıl.
@burakben İçimdeki düşman!

@kullanıcı1 Meles çekil aradan.

@kullanıcı2 İğrençliğinden kusacağım.

---

Kerem Bahar'ın hesabına bakarken göz ucu ile Bahar'ın attığı fotoğrafı gördüm. Kediden daha kedi gibi tatlı olduğundan habersiz fotoğraf çekilmiş.

Sanırım söylediklerime bakılırsa artık inkar aşamasını geçmiştim. Artık hoşlandığımı kabul ediyordum. Gerçi Bahar'ın fotoğrafını ilk gördüğüm an bile hislerimin böyle olacağını anlamıştım ama o zaman da kabul etmemiştim.

Artık kabul etmek için de biraz geç oldu sanırım.

Kız benden uzaklaşın diye elimden geleni yapmıştım. O gün bana yazdığı zaman farklı bir cevap vermiş olsaydım şu anda her şey farklı olabilirdi. Tabii ben beyinsiz olmasaydım.

Oha oha! Beynim seni seviyorum.

(Evet, iki saniye önce kendisine beyinsiz diyordu şimdi ise beynini seviyor. Bu çocuk iyi değil.)

En son konuşmamızda iki hafta sonra İstanbul'a geleceğini söylemişti. Biz konuşmayalı bir hafta oldu. Kaldı bir hafta. Bir hafta sonra İstanbul'a gelecek.

Oh my God! Canlı canlı onu göreceğim. Tabii Melal Melal'lik yapmazsa. Zaten hepsi o sakat yüzünden. Melal'in kankası diye diye kızdan uzaklaştım. Sanki Melal'in kankası olunca ne oluyor?

(Bu çocuk harbi salak. Sakat sakat!)

Geldiği zaman eğer ayarlayabillirsem dördümüz beraber (Melal, Kerem, Bahar ve Savaş sakatı.) takılırız. O zaman da belki bir şeyler olabilir. Tek sıkıntı Melal ve Kerem sakatının diline düşmeden nasıl bunu ayarlayacağım?

İşleri nasıl batırdıysan öyle ayarlayacaksın Savaş.

Ulan ben kızların peşinden koştuğu okulun popüler çocuğuydum. Hangi ara bu konuma geldim?

Telefınuma gelen mesaj sesi ile telefonuma baktım.

AĞZINI BURNUNU KIRDIĞIM; Son mevzuyu kapatalım.

AĞZINI BURNUNU KIRDIĞIM; Okulda olduğumuz için bir şey yapamamıştık.

AĞZINI BURNUNU KIRDIĞIM; Birazdan konum atacağım. Gel ve kozlarımızı paylaşalım.

AĞZINI BURNUNU KIRDIĞIM; *konum*

Ağzını kırdığım hayvanat Yiğit yine kaşınıyordu anlaşılan. Bana mesaj atmaya cesaret ettiğine göre bu yine kaşınıyor demektir. Kalırım ben seni bekle.

Savaş; Geliyorum lan! Bekle.

-----

BÖLÜM SONU

Kavgacı erkeklerden hoşlanmasamda böyle bir sahne yazmam lazımdı. Başka kaçar yolu yok. Bir dayak yesin de aklı başına gelsin diyormuşum. Neyse kaçtım ben. Bye bye.

HER ŞEY SEN ~ TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin