-4-

138 5 0
                                    

Herkese merhaba diyorum. Şimdi de bölümü okuyabilirsiniz. Bugünlük bu kadar sohbet yeter. (Hastayım kafam bi' milyon dolar lira milyar sen bu parayı sen ne yaptın? Silvğsmfğdmf kusuruma bakmayın o yüzden.) Gittim ben. Bye...

-Mavi💙💜

-----

@savasci; Pşth! Uyudun mu?

@bahargeldi; Hayır da niye?

@savasci; Aklıma bir şey takıldı. Onu sormak istedim.

@bahargeldi; Cevap vereceğimi düşündüren şey ne merak ettim.

@savasci; Ben sorayım cevap verip vermeme kısmını sen düşünürsün.

@bahargeldi; İyi, sor bakalım.

@savasci; Melal'in burada yani bizim okulda bir sürü kız arkadaşı var ve neredeyse hepsi sap. Neden yanımızda olan biri ile beni sevgili yapmaya çalışmıyor da başka şehirde yaşayan seninle beni sevgili yapmaya çalışıyor?

@bahargeldi; Sizin okulda olmadığımı anlamak zor değil ama başka şehirde yaşadığımı nereden çıkardın?

@savasci; Melal'e sordum.

@bahargeldi; Ne sordun?

@savasci; "Günlerdir beni Bahar ile sevgili yapmaya çalışıyorsun, yürüyeyim diye uğraşıyorsun ama bu kızı neden hiç görmedim?" diye sordum O'da senin Ankara da yaşadığını söyledi.

@bahargeldi; Anladım.

@savasci; Eeee?!...

@bahargeldi; Ne eee?

@savasci; Neden sen?

@bahargeldi; Ne bileyim ben? Ona sor.

@savasci; Ben senin soruna cevap verdim sen niye beni geçiştiriyorsun?

@bahargeldi; Cevabını bilmediğim için olabilir mi?

@savasci; Bence sen ondan bile daha çok biliyorsun ama neyse...

@savasci; Soruma cevap vermediğin için teşekkür ederim. Çok yardımcı oldun.

@bahargeldi; Ne demek, her zaman.

-----

Dediğim gibi, Melal'in arkadaşı da Melal gibi sakat. Aman! Neyse yaa! Gecenin üçünde bunu neden sorguladıysam.

Hiç uykum olmadığı için Instagram'dan dolaşmaya başladım.

SAKAT KEREM!
SAKAT KEREM!
YEMİN EDİYORUM IQ'SUZ BU ÇOCUK.
IQ'SUZ SAKAT KEREM!

Beyinsizin tekine telefonunu verirsen bu olur işte. Bahar'ı benim hesabımdan takip etmiş ve birkaç fotoğrafını beğenmiş. Sakat işte.

---

@bahargeldi

@bahargeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☀️🌈

813 beğeni, 471 yorum

@melalist inanamıyorum! Kimin kankası buuuu?
     @bahargeldi senin bebeğim 💙

@burakben Kızım göbeğin açık kalmış bak çocuğun olmaz sonra fpjdşdjsşfkd
     @bahargeldi Oğlum cidden abaza mısın?

@kullanıcı1 Lan düşüyorum sana anlasana

@kullanıcı2 kraliçem tacınız 👑

@kullanıcı3 Gerçek yüzünü keşke fotoğraflarda da görebilsek. Şeytan 👿.

---

Allah var. Yalan söylersem çarpılırım. Cidden güzel kız.

Kızın bilmem kaç sene önceki fotoğraflarına bakıyorum. Yanlışıkla beğensem ayvayı yerdim.

@bahargeldi

"When the sun shine, we shine together

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"When the sun shine, we shine together."

(Çeviri; Güneş parladığında, beraber parlarız.
Umbrella - Ember Islandı)

755 beğeni, 397 yorum

@melalist şarkı sözü bana ithaf sanırım.

     @bahargeldi nereden anladın kanka. Çok zekisin!

@burakben "Told you I'll be here forever"
(Sonsuza kadar burada olacağımı söylemiştim. - Aynı şarkıda Bahar'ın paylaştığı şarkı sözünün devamı.)

@kullanıcı1 Güneş zaten sensin güzellik.

@kullanıcı2 Beraber parıldayalım o zaman.

@kullanıcı3 Senin nasıl biri olduğunu bilseler bilmem kaç beğeni gelir mi acaba bu fotoğrafa.

---

Ekrana aval aval bakmayı kes Savaş. İlk defa güzel kız görmüyorsun.

Bir sonra ki fotoğrafına geçecektim ki son an da kendimi durdurup Instagramdan çıktım.

Evet güzel kız. Bunu zaten en başından beri kabul ediyorum. Sorun Melal'in arkadaşı olması.

(Yazar; Sana da Melal'ine de...)

Güzel kız ama olmaz!

Olmaz yani...

-----

BÖLÜM SONU

HER ŞEY SEN ~ TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin