-22-

65 5 1
                                    

Herkese merhabalar! Yeni sıkıcı bir gün daha bizi bekliyor. Hepinize iyi sıkılmalar. Bari okurken eğlenin. Hadi iyi okumalar...

-----

"Ben hep seni düşünüyorum. Seninle uyuyorum. Seninle uyanıyorum. Seninle her şeyi yapıyorum. Sen benim her şeyim oldun. İnan bana, lütfen inan. Bahar, ben seni gerçekten çok seviyorum."

Kısa süren sessizliğin ardından büyük bir alkış sesi yükseldi.

"Bravo kanka. Gerçekten bravo. Ben Bahar olsam hemen seninle sevgili olurdum. Hadi bunu yarın buluştuğumuzda Bahar'a da söyle."

"Saçmalama Kerem. Sakat gibi kız beni tanımadan ona ilan-ı aşk mı edeceğim?"

"Et kanka. Ne olacak ki?"

"Haklısın yaa! En fazla benimle arasına Çin setti gibi duvar örer o kadar."

"O kadar yapmaz be!"

"Sakat mısın Kerem? Nasıl kızın karşısına geçerek tak diye ilan-ı aşk edeyim?"

"Az önce provasını yaptığımız gibi."

"Aynen kanka aynen. O da o kadar kolaydı."

"Kolay tabii. Ben günde kaç kere Melal'e ilan-ı aşk ediyorum senin haberin var mı?"

"Sen gördüğün her kıza ilan-ı aşk ettiğin için alışmış olabilir misin?"

"Kanka ben herkese ilan-ı aşk etmiyorum. Sadece samimiyet kuruyorum."

"Aynen, seni bilmesem inanırdım. O derece."

"Yaa tamam kanka kabul ediyorum. Ben biraz çapkın bir adamım ama Melal benim için farklı. İnan bana."

"Biraz daha zorlarsan inanırım Kerem."

"Sanırım Melal de inanmadığı için benim tekliflerimi her zaman reddediyor."

"Seni sevdiğine o kadar eminsin yani."

"Tabii oğlum. Sever beni."

"Ego tavan."

"Diyene bak. Savaş, her ilan-ı aşk duyduğunda egolandığına yemin edebilirim."

"Egolandığım için mi bütün kızların yüzüne bakmadan onları reddediyorum?"

"O konuya hiç girme kanka. İnsan bir bakar, kim bu bana ilan-ı aşk eden diye. Sen kızların yüzüne bakmadan dış görünüş hakkında öğütler veriyorsun."

"Bir Bahar iki Melal üç de sen. Sürekli bu konu hakkında siz de bana öğüt veriyorsunuz."

"Bahar yengem ne dedi ki?"

"Yen-yengen mi?"

"Hee yengem. Niye bu kadar şaşırdım?"

"Duymak hoşuma gitti de."

"Bana sakat diyorsun ama sen harbi sakatsın kanka."

"Senin genel durumun sakat, ben sadece Bahar konusunda sakatlık yapıyorum."

"Aynen aynen. Geç bu konuyu da Bahar'a gel. Ne dedi?"

"Spesifik 'Umarım ileride sevdiğin kızı da reddetmiş olmazsın.', 'İnsanların kalbini kırmak bu kadar kolay mı?' falan dedi işte. Melal'in kopyala yapıştırı."

"Melal'in kankası, tabii Melal gibi konuşur."

Kerem kısa süre sessiz kaldıktan sonra tekrar konuşmaya başladı.

"Yalnız kanka düşünsene Bahar da eskiden senden hoşlanmış sana gelip açılmış ama sen yüzüne bile bakmadan Bahar'ı reddedip ona kırıcı sözler söylemişsin sonra Bahar da senden nefret etmeye başlamış. Aşırı ikonik bir hikaye olmaz mı?"

"Sus lan! Düşüncesi bile insanı üzüntüden gebertiyor."

"Bir kaç yıl önce sen onun kalbini kırmışsın şimdi de o senin kalbini kırıyor. Bence efsane hikaye."

"Kerem! Sakat sakat konuşup beni sinirlendirme. Sus!"

"Off! Tamam be! Sende iyice çekilmez oldun."

Kerem telefonuna gelen mesaj sesi ile eline telefonunu alarak mesaja bakar.

"Melal mesaj atmış. Yarın ki buluşmayı iptal etmişler."

"Ne!? Niye?"

"Ne bileyim oğlum? İptal etmiş işte. Ara sor."

"Yeminle gına geldi. Ben bu kızla nasıl konuşacağım?"

"İşin zor kanka."

Yine hayallerim suya düştü. Bahar ile bugün geçirdiğimiz yarım saat dışında hiç vakit geçiremedik. Ben ise onunla vakit geçirmek için adeta ölüyorum.

Bahar, lütfen artık oturup konuşalım.

-----

BÖLÜM SONU

HER ŞEY SEN ~ TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin