Selam çıtırlar bu benim ilk ficim o yüzden bazı hatalarım olursa sizden anlayışla karşılamanızı dileyeceğim ilerleyen zamanlarda elimden geldiğince düzeltmeye ve kendini geliştirmeye çalışacağım. Umarım fici seversiniz fazla uzatmadan, iyi okumalar dilerim;)
"Off Mingi gerçekten istemiyorum! Siz bensiz gidin."
"Ya Yunho sıçma planın içine eğlenip gelcez işte"
Mingi Yunho'yu kolundan sürüklüyordu.
"Mal ne inat ediyorsun?! Kafa dağıtırsın, 2 haftadır ölü gibisin"
Yunho sevgilisi onu aldattığından beri yaşayan bir ölüden farkı yoktu. 2 haftadır düzgün yiyip içmemişti bile.
"Hadi Yunho, derin düşüncelerine daha sonra da dalabilirsin daha Woo ve San'ı almaya gideceğiz"
Mingi ne yapıp edip Yunho'yu ikna etmeyi başarmıştı. Woosan ikilisini almaya giderlerken Yunho sadece somurtuyordu.
"Biraz oturur giderim, biliyorsun o ortamlar bana göre değil"
"Hıhı aynen"
Yunho derin bir nefes verip arkasına yaslandı. Woo ve San'ı aldıktan sonra 4 genç gay bara doğru gittiler. Yunho biseksüel olduğundan dolayı Mingi 'kendince' akıllı bir fikir yürütüp "Barda bir tane erkek bulup, kafasını dağıtır" diye düşündü. Barın önüne geldiklerinde Mingi direkt içeri girdi.
"Hadi Yunho içeri girelim"
Woo Yunho'yu yanlarına çağırdı.
"Siz gidin çocuklar ben sigara içip geleceğim"
"İçerde de içebilirsin"
"Yok. İçerisi zaten bunaltıcıdır, içip gelirim"
"Tamam o zaman acele et"
Yunho derin bir nefes verip bi sigara yaktı. Sigarasını içine çekerken ilerden bağırışmalar ve ağlama sesleri gelmeye başladı.
"BIRAKIN BENİ! İSTEMİYORUM!"
"BABAN SENİ BİZE VERDİ! BİR DAHA KAÇMAYA KALKARSAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM!"
Yunho elindeki sigarayı atıp olanları izledi. Siyah saçlı çocuk bağırıp ağlıyordu. Anlaşılan buraya zorla getirilmişti. Çocuğu zorla içeri götürdüler. Yunho da arkalarından girdi.
"Nerdesin lan niye geç kaldın?"
"Ee yok bir şey sigara içip geldim, takılın siz ben buralardayım"
Yunho etrafına bakıyordu. O çocuğu bulmalıydı. Nedenini bilmiyordu ama onu kurtarması gerekiyormuş gibi hissediyordu. Bir köşeye oturup bekledi, biraz bekledikten sonra çocuğu üstünde tatlı bir elbise yüzünde az bir makyajla az önceki mafya tipli adamın yanında gördü.
'Tatlı gözüküyor' kendini düzeltti 'Yunho, gerçekten sırası değil'
Yunho garsona el hareketi yapıp yanına çağırdı."Buyrun efendim"
"Şu şirin çocuğu" eliyle işaret etti "bana getir. "
"Hemen efendim"
Garson gidip Seonghwa'nın yanındaki adamla konuştu. Adam sırıttıktan sonra Seonghwa'nın kulağına bir kaç şey söyledi ve Yunho'yu işaret etti. Seonghwa sahte bir gülümseme takınıp Yunho'ya yaklaştı. Hiç bir şey söylemeden bekledi. Yunho Seonghwa'nın elini tutup rastgele bir odaya sürükledi.
"OOO! YUNHO HAYIRLI İŞLER!"
Mingi'nin bağırışları yükseldi. Yunho Mingi'ye kapa çeneni dercesine sert bir bakış attı.
Yunho ve Seonghwa odaya girdiklerinde Seonghwa cansız bir sesle konuştu, bağırmaktan sesi kısılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHRAMANIM ✧yunhwa✧
FanfictionArkadaşlarının zoruyla götürüldüğü bir gay barda hayatının aşkıyla tanışan Jeong Yunho başına bir çok bela alır.. Sen benim hikayemin kahramanısın Jeong Yunho... Ana ship ➪Yunhwa Yan shipler ➪Woosan, Minjoong, Jongsang Bazı bölümler smut içerir!