5. Bölüm

155 21 119
                                    

Kıskançlık

"Bakın çocuklar, sakın orda değişik hareketler yapmayın!"

Yunho arkadaşları arasında, en çok kaos yaratan iki kişiye hiç güvenmiyordu.

"Tamam mı!"

Bu ikilinin umursamazlığı Yunho'yu delirtiyordu.

"Tamam Yunho-ah biraz rahat ol"

Wooyoung her ortamda rahat davranabiliyordu. Başkaları için en gergin ortamlar bile Wooyoung'ı o kadar etkilemiyordu.

Yunho arabayı alışveriş merkezinin otoparkına park ettikten sonra arabadan indiler. Wooyoung ve Seonghwa önden gittiler. Alışveriş yapacakları için heyecanlıydılar. Alışveriş merkezi fazlasıyla büyüktü. Woo ve Hwa'nın çocuksu heyecanları Yunho ve San'ı güldürmüştü.

Wooyoung ve Seonghwa'nın yanına geldiklerinde Woo, San'ın koluna girdi.

"Siz istediğinizi alın çocuklar, biz biraz gezip geleceğiz."

Sevgilisini kolundan sürükleyip, kocaman alışveriş merkezinin içine daldı. Seonghwa erkek reyonuna gidip kıyafetlere baktı. Yunho ise oturup Seonghwa'nın hareketlerini izliyordu.

"Sen bir şey almayacak mısın?"

"Hayır. İhtiyacım yok."

"Peki." Seonghwa beğendiği kıyafetlere baktı. "Ben deneyip geleyim o zaman." Seonghwa yanlarındaki görevli kadına kabinlerin yerini sordu. Kabinlerin yerini öğrendikten sonra denemek için herhangi birine girdi. Yunho koltukta oturmaya devam ederken Seonghwa sırası ile kıyafetleri denedi.

"Şş baksana yakıştı mı?"

"Hıhı" kafasını telefondan kaldırmadan konuşmuştu.

"Ya bir kere baksan ölmezsin"

Yunho kafasını kaldırdığında gördüğü manzarayla dili tutuldu. Seonghwa'nın üstünde crop vardı. Crop giyen bir çok erkek görmüştü ama daha önce bu kadar yakışan biriyle karşı karşıya gelmemişti. İnce ve pürüzsüz beli ortaya çıkmıştı. Altındaki pantolonla birlikte mükemmel görünüyordu.









Buna benzer bir şey olduğunu hayal edin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buna benzer bir şey olduğunu hayal edin. (Foto sayesinde kutsandım🛐)










Yunho yutkunamıyordu. Büyülenmiş gibiydi.

"Çok mu kötü olmuş?"

Yunho gözlerini Seonghwa'nın üzerinden ayırmadan konuşmaya çalıştı.

"Hayır. Çok güzel görünüyorsun"

Seonghwa kızarmıştı. Yunho'nun derin ve koyu bakışlarının yanında söylediği iltifatlar onu fazlasıyla utandırıyordu.

 KAHRAMANIM ✧yunhwa✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin