15. Bölüm (Final)

146 14 87
                                    







Bu bölüm "smut" içermektedir. Rahatsız olabilecekler lütfen okumasın!























"Görüşürüz! Görüşürüz!" Yunho arkadaşlarını kapıdan ittirerek vedalaşmayı uzatmamalarını ve evden çıkmalarını sağlıyordu.

"Offf çıkıyoruz işte! İttirmesene!" Bazıları tepkiliyken, bazıları ise uzun çocuğun acelesine anlam veremiyorlardı.

Son olarak babasını, diğerlerine ters olarak, saygı ile uğurladıktan sonra kapıyı sertçe çarptı.

Yanındaki, kaşları çatılmış olan sevgilisine bakıp onu kolundan yakaladı. Önüne çekti ve kapı ile kendi arasında sıkıştırdı.

Yunho, büyük bedenini, önündeki narin beden üzerine kaplamışken gayet rahat görünüyordu.

Bedenleri yapışıktı fakat, Seonghwa birazcık bir aralık için ellerini çocuğun göğsüne koydu. Fazla güç uygulamıyordu. Sadece, daha ne olduğunu bile anlayamadığı için yapmıştı.

"Sakin olabilir misin lütfen sevgilim?" gözleri koyuca bakan sevgilisine, gülümseyerek sormuştu.

"Ben gayet sakinim." sol göğsünün altından gelen gürültüler ve hızlı nefes alışverişleri, yalan söylediğini adeta haykırıyordu.

Seonghwa, kesinlikle inanmadığını belli eden yüz ifadesini takınmış bir şeyler söylemeye hazırlanıyorken, üstüne kapanan dudaklar onu engelledi.

Yunho onu derin bir öpüşmenin içine sürükledi. Seonghwa'nın ise yapabileceği tek şey ona ayak uydurmak oldu. Sevgilisinin aceleci ve sert öpüşlerine karşılık vermekte zorlanan kısa boylu oğlan, sakinleştirmek adına, halihazırda Yunho'nun ensesinde olan elini saçlarına götürüp okşadı.

Şimdi ise daha yavaştılar. Yavaş oldukları kadar da tutkulu. Sıcak dilleri birbirleri arasındaki dansı sürdürüyor, ara sıra kaçan ufak inlemeler onlara eşlik ediyordu.

Sertçe yapıştırıldığı kapının kıvrımlı kısımları Seonghwa'yı rahatsız etmeye başlamıştı. Önündeki bedenin ilerlemesini sağladı ve iterek yavaş yavaş yürüdü. Öpüşmeleri bir an olsun durmazken, şimdi ise (duvara) yaslanan Yunho olmuştu.

İncecik beline dolanan kollar ile hafifçe ürperdi Seonghwa. Birbirini öpen iki sevgili, her saniye daha büyük bir doyumsuzluğun içine gömülüyorlardı. Kısık gözler, birbirlerini net görmemelerini sağlamasına rağmen dudaklarının her bir detayını ezberlemişlerdi. Az önce Seonghwa'nın belinde olan eller, bir anda kalçalarına inip, sertçe sıkınca kısık gözleri irileşti. Nefesi kesilmişti. Heyecanını gizleyemeyip, ritmi kaçırmıştı bile.

Yunho ise sevgilisinin tepkisi karşısında oldukça eğleniyordu.

Öpüşmeleri yavaşça eski ritmine ve tutkusuna dönmeye başlamıştı. Seonghwa kalçalarındaki büyük ellere alışmaya başlasa bile, ani kavrayışlar iniltilerin kaçmasına neden oluyordu.

Dolgun kalçalarda biraz daha oyalanan eller, çocuğun bacak kıvrımlarına indi. Seonghwa, Yunho'nun ne yapmaya çalıştığını anlayarak, geniş omuzlarına tutundu ve kendini yukarı çekti. Yunho belindeki bacakları sıkıca sarmıştı. Elleri tekrar kucağındaki çocuğun kalçalarına giderek, daha güvenli bir tutuş yapmasını sağladı.

Öpüşler bu pozisyon ile daha çok alevlenmişti. Kesilmek bilmeyen inleme ve öpüşme sesleri ikisini de delirtiriyordu.
Yunho, kucağındaki çocuk ile odasının yolunu tuttu. Kesinlikle çok daha fazlasını istiyordu. Seonghwa'yı istiyordu.. Ve emindi ki, şu anda dudaklarını yalayan çocukta onu istiyordu..

 KAHRAMANIM ✧yunhwa✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin