12. Bölüm

132 17 105
                                    

...

"Seonghwa burda mı?"

Kısa olanın sorduğu soru ile nefesim kesildi. Kapı kolunu tutan elim sıkılaştı. Rahat davranmalıydım. Ne dediğini anlamamışçasına kaşlarımı çattım.

"Tam olarak kimden bahsediyorsunuz?" sakin ol Yunho. Sakin ol lütfen.

Adamların üçüde sorgularcasına yüzüme bakıyorlardı. Gerçekten bilip bilmediğimi, beden dilimden çözmeye çalışıyorlar gibiydiler.

Kendimi rahatlatırcasına kaşlarımı serbest bıraktım ve oldukça normal olduğunu düşündüğüm bir yüz ifadesi takındım.

O sırada içerden kapı sesi duyuldu. Hayır, hayır. Lütfen gelme Seonghwa.

"Soracak başka bir şeyiniz yoksa iyi günler dilerim." kapıyı adamların yüzüne kapatmak için ittirdiğim sırada, kulaklarıma dolan ses beni yerime çiviledi.

"Kim gelmiş Yunho?"

Hassiktir.

...

Yazardan

Uzun boylu çocuk, adamlara dönük olan kafasını, arkaya, Seonghwa'ya çevirdi.

Adamlardan biri ise şüphelenip, kapanmak üzere olan kapıyı tutmuştu bile.

"Ah.." derin bir nefes aldı. "Bebeğim.. sana bazı zamanlar sessiz kalman gerekeceğini öğretmeliydim."

Adamlar daha olayı tam olarak kavrayamazken Yunho kapıyı hızlıca çarptı ve kilitledi.

Seonghwa neler olduğunu anlayamamış bir şekilde boş gözlerle uzun olanı izlerken, Yunho elini tuttu ve gözlerine kilitlendi.

"Seonghwa yanına telefonunu al ve kendini herhangi bir odaya kilitle-" kapıya vurulan güçlü ayak sesleri sözlerini kesmişti.

"Çabuk ol ve daha sonraysa bizimkilerden birini ara."

"Açın lan kapıyı! Seonghwa! Seni almadan gitmeyeceğiz!"

Yunho'nun tuttuğu eller titriyordu.

"Ya sen!" kaşları çatılmış nefes alışları hızlanmıştı kısa çocuğun.

"Ben onları oyalayacağım, git hadi!"

Seonghwa üstündeki şoku atlatamamış, dikilmeye devam ediyordu.

"GİT DEDİM!"

Elini zoraki çekti, sıkıca kavradığı ellerden.

Seonghwa masanın üzerine bıraktığı telefonunu hızlıca kavrayıp, banyoya koştu ve kapıyı kilitledi.

Yunho, kapının kilitlenme sesi kulaklarına dolana kadar bekledi.

Click sesi, az ama keskin bir şekilde duyulunca mutfağa yöneldi ve rastgele bir bıçağı eline aldı.

Çatlaklar oluşan kapı iri adamın son darbesiyle sesli bir şekilde devrildi.

Yunho'nun ağzından çıkan tek kelime bir nefes kadar hafif bir "Yuh" olmuştu.

Elinin içindeki bıçağın sapını kavradı ve karşısında dikilmiş üç adama doğru keskin bakışlar yolladı.

Bundan geri dönüş yoktu. Gücünün yettiği kadar direnecekti...

Sevgilisini öyle kolay vermeyecekti.



...






Seonghwa banyonun soğuk zemininde gözleri yaşlı bir şekilde titriyordu. Titrek elleri telefonu doğru düzgün tutamazken, yaş dolan gözleri bulanıklık yapıp görmesini  zorlaştırıyordu.

 KAHRAMANIM ✧yunhwa✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin