4. Bölüm

163 22 91
                                    

"Seonghwa Bey banyodan çıkmayı düşünüyor musunuz?" kapıyı tekrar tıklattı "bizimkiler gelmeden yapalım şu kahvaltıyı."

İçerden su sesleri gelmeye devam ediyordu.

"Tamam çıkıyorum ya" su sesi kesildi "kapının önünde beklemeyin Yunho Bey rahatsız oluyorum"

Yunho klasik iç çekişlerinden birini yapıp mutfağa gitti.

Seonghwa banyodan çıkmadan önce kapıyı biraz aralayıp kontrol etti. Daha sonra sıkıca tuttuğu havlusuyla uyuduğu odaya geri döndü. Giyecek kıyafeti olmadığı, Yunho'nunkiler de ona büyük geldiği için, dünki kıyafetlerini giymek zorunda kaldı. Üstünü giyindikten sonra Yunho'nun yanına, mutfağa gitti. 

Mutfağa girince ufak çaplı bir şok yaşadı.

"Ooo ne kadar hamaratmışsın"

"Tek yaşayınca biraz öyle oluyor"

'Masada kuş sütü eksik dedikleri bu olsa gerek' Seonghwa bir tane sandelye çekip Yunho'nun tam karşısına oturdu.

"Ne kadar iyi birisin. Benim için mi hazırladın?" Seonghwa mutlu olmuştu. Kimse onunla bu kadar ilgilenmemişti.

"Aslında seninle bir alakası yok" çayları koymaya başladı "en sevdiğim öğün kahvaltıdır. Bu yüzden her gün özenerek hazırlarım" Yunho Seonghwa'nın yüzünün düştüğünü fark etti. "Ama sonuçta misafirimsin, o yüzden mantıken senin içinde hazırlamış oluyorum" yerine oturdu. "Hadi ye"

Seonghwa hangisinden başlayacağını bilemedi. Bir çok çeşit vardı. Eline çatalını aldı ve sıra sıra hepsini denemeye başladı. Yemek yemeyi seviyordu. Yemek yerken çocuklar kadar mutlu olurdu, etrafına gülücükler saçar, enerji dolardı.

"Beğenmiş gibisin"

Yunho ekmeği ağzına götürürken konuşmuştu.

"Evet! Ellerine sağlık. Her şey çok güzel gözüküyor"

Yunho şaşırdı. Yemek yerken bu kadar mutlu olan birini ilk defa görüyordu. Seonghwa'nın tatlı halleri Yunho'nun kıkırdamasına sebep oldu.

İkiside kahvaltılarını yaptıktan sonra, Seonghwa, sofrayı toplarken Yunho'ya yardım etti.

"Bunları dolaba koy. Şurdakileri de bulaşık makinesine yerleştir."

Yunho saate baktı 'birazdan gelirler' diye düşündü bir kaç dakika sonra kapı çaldı. Yunho çalan kapıya giderken Seonghwa bulaşık makinesini düzenlemeye devam etti.

"Hoşgeldiniz çocuklar"

İçeri girebilmeleri için Yunho kenara çekildi.

"Geldik yine sürü gibi" Yeosang topluca, koyun sürüsü gibi gezmelerinden hep şikayet ederdi.

Herkes gülmeye başladı. O sırada mutfaktan cam kırılma sesi geldi. Yunho endişelenmişti. Mutfağa koştu.

"Seonghwa iyi misin?!"

Diğerleri endişeyi bir kenara bırakıp şaşkınlıkla birbirlerine baktılar.

"Ah Yunho çok özür dilerim, elimden kaydı"

Seonghwa yerdeki camları topluyordu.

"Bırak! Elleme. Geri çekil"

"Ah gerçekten baş belasıyım. Çok özür dilerim"

"Hayır sorun değil"

Yunho camları toplamaya başladı.

Endişeyle içeri giren arkadaşları mutfağa gitti.

 KAHRAMANIM ✧yunhwa✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin