HİKAYENİN DEVAMI İÇİN OYLAMA VE YORUMLAR LAZIM CANLARIIM😇 BEĞENİYOR MUSUNUZ😎
Öbür koleje gittik, burası çok garipti gerçekten. Kötü olaylar kokuyordu, korkmuyordum çünkü çok üzgündüm. Bu okulun yatakhanesi büyüktü, herkesın kendine ait odası vardı. Odaların kapısı üzerinde boş bir levha vardı, sanırım oraya isimler yazılacaktı. Kendimize bir oda seçtik, benim sağ odamda Kerem, sol odamda Aylin vardıı. Bizim grup yan yana sıralanmıştı.
Aylin de ağlıyordu diğerleri de çok hüzünlüydü Mervem için. Ama en çökmüş bendim. Gözlerim kan kırmızısı olmuştu. Gece olmuştu saat kaç bilmiyordum ve vücudum artık direnemiyordu, Kerem bana " Yat artık" dedi "Hepimiz ayaktayız ama sen bayılıp kalacaksın şimdi.". Çok samimi değildik ama Murat da Bulut'un yanındaydı - hani şu çok çalışkan olan- . " Doğru söylüyor Asya. Gerçekten çok kötü duruyorsun ve eğer biraz daha sonra yatmazsan küt sesini duyacağız." dedi. Ben de odama girdim ve kapıyı kapatıp üzerine bulduğumu geçirip yattım. Yattım ama uyuyamıyordum. En yakın arkadaşım beni yolda yalnız başıma bırakmıştı.
Bir ara Gözlerim dalar gibi oldu ve yanı başımdaki komidine birinin oturduğunu hissettim. Gözlerimi açtım ve Merve'ydi bu. Evet evet oydu. "Merve" diye bağırdım ve dokunmaya çalıştım sanki benden kaçıyordu ama parmak uçlarımın dokunduğunu hissettim. Gerçekliğini anlamak için Gözlerimi kapattım ve içimden 10a kadar saydım, Gözlerimi açtığımda yoktu. Üzerimde ne olduğuna bile dikkat etmeden Koşarak Kerem'in odasına daldım.
Sandalyede oturup kafasını dinliyordu ve ışıkları açıktı. İçeri dalınca ışıkta kendime şöyle bir baktım. Üzerimde ayıcıklı pijamalarım vardı. Kerem bana bakıp Güldü ve " Oo, ayıcıklı pijamaların çok güzelmiş" dedi.
Ona şöyle 😏 bakarak:
- Öyledir benim pijamaların ama ne yazık ki şuan konu o değil. Iı..
- Bu kadar hızlıca odama daldığına göre önemli bir şey olmalı.
- Aylin'i daha fazla üzemezdim ve erkek olarak en yakınımda sen varsın Kerem. Izninle konuyu anlatacağım.
- Seni dinliyorum.
- Bak inanmayacaksın ama ben Merve'yi gördüm.
- Asya kızma ama bu bir psikolojik etmen olmalı. Bugün çok yıprandın ve...
- Önce ben de öyle düşündün ama bil bakalım ne oldu?
- ?
- Ona dokundum. Parmak uçlarım ona dokundu ama ben ona dokunmak için çabalarken o bende. Kaçmaya çalışıyordu. Gerçek OLDUĞUNU anlamak için Gözlerimi kapatıp on sate bekledim ve açtım. Taaataaataaataaam... Merve kaybolmuş.
- Gerçekten ilginç ama şöyle bir gerçek var ki 10 saniyede ne yapabilir ki?
- Yatağımın altına girmiş olabilir.
- Oraya baktın mı?
- Korktum diyebilirim.
- Peki şimdi odana gidelim ve bakalım.Kerem ile beraber odama geldik, kalkarken yorganı yere atmıştım ve yorgan yatağın Altını kapatır durumdaydı. Kerem tam yorganı kaldıracağı Sırada " Burada bulamayacağımız bir gerçek galiba, çünkü benden kaçmaya çalıştığına göte burada duracak kadar saf olamaz." dedim. Yorganı kaldırdığımda dediğimin doğru olduğunu gördüm.
- Asya bence bilinçaltın sana bir oyun oynadı.
- Dokundum diyorum sana
- Şimdi yat dinlen, yarın bir çaresine bakarız.
- Peki bende o göz varmı sence?
- İnatçısın Asya.Biz içeri girerken kapıyı açık bırakmıştık ve odaya Bulut geldi. " Bu gürültü de ne?" Dedi. Kerem ona dönerek " Hoşgeldin Bulut biraz Sherlock Holmes'lik yapıyorduk. " söyledi.Bulut meraklıca sordu ben tam cevaplayacakken Kerem beni dürttü. Bunun söyleme demek olduğu apaçık ortadaydı, ona uyarak " Sadece aramızda bir şaka" dedim. Şaka lafını duyunca Bulut "Kerem çok esprilidir" dedi ve uyumak üzere odasına döndü.
- Neden söylememi istemedin? Belki Bulut beni anlayacaktı.
- Şimdilik kimse bilmemeli. Ayrıca bende seni Anlıyorum.
- Emin misin? Araştırmayı yarına erteleyen sensin ama..
- İllaha seni ikna etmem gerekiyorsa şimdi çıkıp okulu araştırabiliriz.
- İşte şimdi oldu😀 Hemen gidelim.Ben önden önden giderken Kerem beni durdurdu ve " Istersen ayıcıklıları çıkarıp başka bir Şeyler giy" dedi. Üzerine baktım ve gerçekten çok kötü duruyordum. Kimseye böyle gözükmek istemezdim. " Burada dur " diyerek odaya girdim ve bir pantolon bir Tişört ve araştırmanın soğuğuna kapılmamak için çeket giydim ve çıktım. Çabuk davranmıştım.
- Nereyi araştırmak istersin Bayan Sherlock Holmes?
- Heey! Ben bir Sherlock hayranıyım ve o bir erkek nasıl ki sana Bayan Kerem diyemem, sen de ona öyle diyemezsin..
- Peki peki. Bugünlük sadece okulu gezeceğiz. Daha fazlasını yapamayız çünkü saat 3. Herkes 5 gibi uyanır sadece iki saatimiz var
- Kabul.