Müdürümüz çok disiplinli bir adamdı. Hele ki böyle önemli bir olay olacaktı da Müdürümüz gelmeyecekti. Buna sadece gülerdik. Zaten müdürün olmadığı sezilince herkes Arasında fısıldadı. Ben de Kerem'e döndüm ve " Oydu işte. Oydu." dedim. Kerem de meraklıydı "Kim?"
- Kanlı oda.
- Kimdi ?
- Müdür.
- Belki o değildir dur bakalım.
- Kesinlikle o olmalı. Çünkü disiplinini biliyorsun adamın.Kimseden ses çıkmayınca cırtlak " Şimdi arşivlerimizden müdürünüzün odasına bakacağım ve aranızdan üç kişi gidip bakacak o odaya." dedi. Müdürü ÇOĞU kişi sevmezdi, cırtlak Bilgisayarları araştırırken " Kim gitmek ister?" Dedi.
Olayı gören bendim ve dibine kadar araştıracaktım, Kerem ve ben hemen el kaldırdık. Bizi yanına çağırdı cırtlak. Ve bir kişi daha seçti. O kadar şanssızım ki Derya'yı seçti.
Arşivlerden odanın numarasının 133 olduğu görüldü. Ve üçümüz beraber oradan ayrıldık. Bir süre konuşulmadı. Damla da belli ki sıkılarak önden önden gitmeye başladı. Bu sefer ben Kerem'e döndüm ve " Sakın bu Kızın yanında birşey konuşma." dedim. Herkese yayabilirdi.
Derya da bize dönüp " Öf! Ben sıkıldım." dedi. Buraya onun egosunu tatmin etmek ya da eğlenmek için gelmemiştik.
" Kendini Lunaparkta falan mi sanıyorsun sen? Şuan bir katliam atlattık ve kimin yaptığını bulmak için lanet olası bu okuldayız. Bir şey mi diyorsun? Bence olaylar, susman için yeterli bir sebep." dedim.İlerlemeye devam ettik. Ben Derya'ya laf anlatırken yedinci kata gelmiştik bile.
Astım hastası değildim ama başım fena ağrımıştı. Derya çakmasın diye " Kerem odaya girmeden önce iki dakika Şurada bekleyin, Astım ilacını içmem lazım." dedim. Ve odaya daldım..
----- KEREM AĞZINDAN -----
Asya'yı iki Yıldır tanıyorum. En başlarda çok gıcık bir kızdı bu ama katliamla ve onun tesellisinde tek benim olmamla birlikte benim arkadaşım haline geldi.Derya Yanımda ıslık çalmaya başladı. Bunu çok iyi tanımıyordum. Birden bana döndü ve " Sen Asya'nın nesisin?" Dedi.
- Hiçbir şeyi.
- Aynı onun gibi gıcık bir şeye benziyorsun. Kardeş, kuzen?
- Akrabalık yok. Ve bu seni ilgilendirmiyor ki..
- Merak ettim sadece.
- Fazla merak etme. Merakın fazlası zarar.Bu Saçma kızla aramızda Saçma bir diyalog Geçmişti. Ben onunla konuşurken aradan 15 dakika geçti, ama Asya yoktu. Derya'ya döndüm ve " Burada bekle. Asya'yı Alıp geleceğim." dedim.
Ve hızlıca yürüyerek Odası'nın önüne geldim, kapıyı açtım.