(( Kerem Ağzından()
Tabi orada beş dakikalık şokumu geçersek Gözlerimi bir odada açtım ve Başımda Merve vardı. " Ya sen öldün." dediysem de konuşmaya başladı. Halisülasyon canlanmasına bertagi deniyordu. Sanırım ona yakalandım diye şaşırırken Merve OLDUĞUNU kanıtladı bana. Bizim Merve ölmemişti.
Yataktan doğruldum ve konuşmaya başladım:
- Kızım sen manyak mısın?
- ...
- Onca gün boyunca başta Asya, sonra ben ve Aylin perişan ettin bizi. Psikolojim çöktü sayende. Neden böyle bir şey yaptın sen?
- Ben, kimseyi kırmak istemezdim ama ...
- Hala ama diyorsun bir de. Hadi varlığını anladık, yokluğunu anlat bize. Madem bu kadar gizemlice ortadan kayboldun anlatsana herşeyi. Önümüzdeki binbir gizemi.
- Kerem!! yeter artık !! Şu insanları yargılamaktan vazgeç! Ben ister miydim böyle Olmasını? Asya'nın kötü olm..
- Kötü olması mı? Asya'ya birşey mi oldu!?
- Ya hayır, sadece biraz şok atlattı ve şuan Derya ile müdürün Odası'nı araştırıyor.Tam bu şekilde konuşurken bir Çığlık geldi. Bu Çığlık Asya'nın sesi değildi. Biraz daha durunca Derya OLDUĞUNU anladım ve Merve' nin de kolundan tutarak odadan fırladık. Müdürün odası diye verilen Numaralı odadan geliyordu Çığlık. İçeri daldığımızda yerde müdürün cansız bedenini gördük. Asya ise gülüyordu. Merve, Asya'ya sarıldı ve " Ben yanındayım tatlım ama bu gülünecek bir mevzu değil sanırım." dedi. Asya ise Yüzünden bu Olayların sıklığından bıkmış hali çok rahat okunurken " Alıştım artık." dedi. Ona üstelemedim asıl mevzu Müdür'e ne olduğuydu?
Merve'ye Derya'yı işaret ettim, o oradan çıkardı Derya'yı. Ben de cansız bedenin üzerine eğildim. Inceledim ve baktım. Acı çekmiş bir haldeydi. Eli yumruk şeklinde duruyordu. Aklıma Asya ile beraber gelirken gördüğümüz kan akan oda geldi. Dışarı çıkıp Kapıya baktığımda ise o odanın OLDUĞUNU farkettim. Kanlı Oda Müdürümüzün Katledildiği Odaydı...