( Asya ağzından devam..)
Neler OLDUĞUNU anlayamamıştım. Önümde yığınlarca soru işareti vardı. Kim ve neden okulu yakmıştı? Bu okulun gizemi neydi? Müdürü öldüren kim ve neden? Merve'ye ne olmuştu? Bu kadar soru işaretinden bıktım, usandım artık. Şu yaşlarımda dışarılarda Arkadaşlarımla eğlenmem gerekirken ben hapsolmuştum.
Merve ve Derya'ya bakarak " Gitmemiz gerek artık. Cırtlak bizi merak etmiştir." dedim. Kafalarını onaylayarak salladıktan sonra Kerem'i odada bırakıp Aşağıya indik. Ne de olsa araştırmayı seviyordu.
Bulunduğumuz salonda cırtlak yoktu. Bulut Arkadaşının kötü yola sapmasından korkar bir vaziyette oturuyordu. Bulut'un yanına geçtim ve onun uzaklara dalmış Gözlerine baktım. " Özür dilerim Bulut".
- Ne için, diyerek irkildi.
- Kerem, benim yüzümden seni arka plana aldı.
- Sen de benim bir dostumsun Asya. Ilgilenmesi sorun değil sadece canımı sıkan tek şey onun yalan söylediğini hissetmem.
- Şuan yaptıklarımızı sana anlatmam gerektiğinin doğru olup olmadığını bilmiyorum Bulut.
- Sen anlatmasan, yalanlarla Karışık Kerem anlatır zaten. Hazır olduğunda buradayım, okuldan hiç çıkamayacağımızı düşünürsek 135 Numaralı oda benim.
- Hoşgörüne teşekkürler.~~Ama Bulut benim son dediğimi duymamıştı, yalnızca dudaklarından " Siz söylemezseniz ben bulurum." cümlesi döküldü ve tüylerim ürperdi~~
Yanıma oturan Merve'ye şaşkınca baktım. Merve'ye hüznümü yansıtmasam da olurdu . Şuan içinde Bulunduğum durum berbat ama Yanımda Merve'nin olması harika.
" Ne oldu Asya?"
- Hiiç.. Sadece cırtlak nerede diye düşünüyordum.
- Cırtlak?
- Tabi sen dizinin bu sahnelerinde yoktun.
- Dalga Geçme.
- Cırtlak sesli bir kadın bizi buraya topladı ve Kerem ile benim görüntülerimi herkese gösterdi. Saçmalığın teki..Bu Sırada Merve'nin sesini duyan herkes bize baktı ve her yerden " Ohaa!" Sesleri Yükseldi. Normaldi.. Ama bana açıkladığı sebebi kalabalığa nasıl anlatacaktı?
Fısıltılar Yükseldi ve en sonunda dedikoducunun biri dayanamayıp ayağa kalktı " Bu okulun saçmalıklarında ben mi yanlış görüyorum yoksa o Merve mi?"
Merve ayağa Kalkıp şöyle bir etrafı süzdükten sonra " Beniim😊" dedi gülümseyerek. " Geri geldim işte. Hasretinize dayanamadım." diye ekledi.
Kızım biri " Kızım sen öldün ya. Ahiretten falan mı geldin? Nasıl bir yer orası?" Dediğinde salonu bir kahkaha tuttu, bu halde bile Gülmek güzeldi.
Merve de gülüyordu, hatta Bulut'un yüzünde bile bir tebessüm vardı. Mutlu oluşumuzun ardından Kerem'in hala gelmediğini farkettim. Ne de olsa partnerimdi. Merve'ye döndüm ama o bizim grupla konuşup hasretini gideriyordu, ben de ona haber vermeden salondan çıkıp merdivenlere doğru Yürüdüm ve Kerem ile karşılaştım. Suratının asık Olduğınu farkettim ve Kerem Şaşkın bir halde " Artık o da yok." dedi. 'Kim' diye sormamın bir anlamı Olmadığına karar vererek çaresizce durdum.