Bağrışmalar

5 0 0
                                    

Odaya girer girmez ilk gördüğüm şey Kerem ve Aylin'in sinirli sinirli bağırmalarıydı. " Neler oluyor burada?" Dedim. Aylin ise bana doğru döndü ve " Evraklar her şeyi açıklarken Kerem Bey yalanlıyor." diyerek sesini yükseltti. Kerem sinirinden kendini kaybetmiş bir vaziyette " Anlamıyor musun sen! O benim babam değil!" Diyerek bağırdı, bu ses üzerine Merve ve Murat odaya daldı.

" Bakın, olayı anlatın bana." dediysem de Kerem " Aylin size anlatacaktır, ister ona inanın ister bana. Tek Başıma doğrularımla bu yolda ilerleyebilirim. Şunu aklınıza sokun o benim babam değil!" Diye tekrar bağırarak kapıyı Çarptı ve odadan çıktı.

" Aylin anlatmak için üç saniyen var. " dedim ve Aylin olayı anlatmaya başladı: " Ben kağıtları okuyordum, kağıtlarda bu okulun Müdürü'nün Kerem'in babası olduğu yazıyor."

Ağzım bir karış açık kaldı. Kerem ve bu berbat okulun müdürü? Baba? Oğul?

" Tamam tamam, şuanlık bir yaygara Olmasın." diyip Kerem'in odasına gittim, yoktu. Ilk günkü spor salonunda olmalıydı, oraya indim.

Tahmin ettiğim gibi oradaydı, eğer konuşmasam sabaha kadar susabilirdi.

- Kerem yine neler oluyor?
- Senin o Aylin denilen iblisin...
- Sakin olur musun? Sakince anlat şunu.
- Özel bir mevzu denilebilir.
- Bak Kerem buradan kurtulmak için sır falan ne varsa ortaya dökeceksin. Şartlar bunu gerektiriyor.
- Babam, ben küçük yaştayken annem ve beni bırakıp Öylece gitti. Öyle kötü bir insan ki annem vefat edince dahi yüzüne bile bakmadım. Onu hayatımdan tamamen silmişken bu şekilde karşıma çıkarılması çok sinir bozucu. Anladın mı ?
- Üzüldüm senin adına. Stres Aylin'e zarar vermiş olmalı, bunu dalgınlığa ver.
- Tamam artık yalnız kalabilirim sanırım.
- Sadece sanarsın öyleyse.
- Inatçılığına inanarak odama çıkıyorum.
- Tamamdır.

Kerem'in hikayesi acıklıydı. Derin bir etki bırakmış olmalıydı yaşadıkları. Tekrar Aylin'in yanına çıktım.

Odaya girer girmez " Böylece bir Sırrı çözdük sayılır olayları yaptıran Kerem'in babası. " dedi. " Yavaş ol Aylin, bu adamın adı neymiş?" Dedim.
- Yazılara göre Kutay Bey.
- Kerem'in babası değil de Kutay Bey dersen sevinirim.
- Sende mi? O Kerem'in babası Asya, gözlüklerinizi Çıkarın artık.
- Babası gibi gözükse de değil. Kerem'in tüm hikayesini dinledim, hassasiyet gerektiren bir hikaye bu Aylin. Lütfen..
- Kerem'i kapatalım şimdi, önemli olan bir sırrın çözülmüş olması.
- Bir değil iki sır çözüldü şu ana kadar Aylin. Birinin Merve'yi yangından çıkarıp saklamasını unuttun mu yoksa?
- Az Kalsın onu atlıyordum. Merve ile konuştum, Merve onu kucaklayan adama gözlerini açtığını biliyor ama hatırlamıyor hiçbir şekilde.
- Bir Şeyler belirlenecek , diyerek odadan çıktım.

Tam odama girecekken bir ses duydum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin