Kötü Gün

74 4 3
                                    

MERAKLA ILGILI BIR HIKAYE OLMASINI İSTİYORUM. OKUMA SAYISI ARTTIKÇA BÖLÜMLER YAYINLAYACAĞIM. KAFAMDA KABATASLAK BIR ŞEY VAR, SIZ BANA MESAJ ATTIKÇA FIKIR VEREREK DESTEK OLURSUNUZ😊 ŞIMDIDEN TEŞEKKÜRLER😌

Her zamanki gibi canım okuluma - dersin saat 10 da Başlaması için ona böyle derim😁 - gitmek için sabah 9'da Kalktım. Okul yakın olduğu için yürüyerek gidiyorum ve on dakika öncesinde evden çıkıp çok rahat yetişiyorum. Kalkıp üzerimi giyindim. İçimde kötü bir his vardı sanki. Ayaklarım geri tepiyordu. Devamsızlık sebebiyle okula gittim ama hiç istemeyerek. Tamam, belki bazen sıkılıyorum ama bu seferki çok garipti. " Umarım kötü birşey olmaz." diye fısıldadığım Sırada yakın arkadaşım Merve Yanıma zıpladı.
- Ne olmazmış bakalıım??
- Hı... Yok birşey ya.
- Nasılsın bugün prenses?
- Iyi diyelim sen?
- Ben iyiyim. Hiç Suna ile görüştün mü , bana sürekli " Asya nerede? " Diye sordu.
- Kim bilir yine ne boş Şeyler söyleyecektir?
Konuşa Konuşa yürürken okula nasıl geldiğimizi anlamadım. Özel okul olduğu için herkes kafasına göre girip Sınıfa çıkıyordu. Sınıfa çıktım ve çantayı fırlattım. Çanta hangi sıraya denk geldiyse oraya oturdum, sınıfımızda her cinsten insan var.

Merve her zamanki gibi Yanıma oturdu. Zaten o benim en yakınım. Kafalarımız çok uyuyor, aileler bile görüşüyor yani.

Benim arkamda Kerem oturuyor Sıraya yayılmış . Okulun en havalısı...

En ön Sırada Murat var. Kitap okuyup testlere bakıyor. Okulun birincisi belki sırf bu Yüzden 10u geçik madalya aldı.

Benim önüme Aylin oturdu. Aylin'i de seviyorum, o da yakınım ve gerçekten benimle çok iyi anlaşıyor.

Bir de boş konuşmasa iyi olacak Suna. Sınıfın taaa öbür ucunda oturuyor bazen " İyiki benden uzak" diyorum.

Sakin de olsa arkadaş ortamında mükemmelliğe bürünen Bulut, Kerem'in yanında oturuyor.

Sevdiğim bir kız daha Güneş. olgun tavırlarıyla kalbimizi kazanıyor. Aylin'in yanına oturuyor.

Kerem'in düşmanı sayılan Halil, neden sürekli atılıyorlar biz bilmesek de, Halille yakın Değilim ama bana zararı da yok. Halil ise Suna'nın arkasında oturuyor.

Duru ve Berrak ise sınıfımızın ikizleri. Davranışlarıyla ikiz olduklarını yalanlıyorlar sanki. Birbirlerinden o kadar farklılar.. Orta Sırada oturuyorlar benim hizamda.

Hani bazılarını tutup da gırtlaklamak istersiniz ya Derya da onlardan işte. Onun için kullandığım tek olumlu şey " Benden uzak olsun." Sınıfta oturmada öyle olsa da peşimi bırakmadığı bir gerçek.

Sınıfımızda daha birçok öğrenci var ama yaşamımı etkileyenler bunlar. Herkes oturduktan sonra hoca geldi ve sınıf kapısını kapattı. Aslında dersimiz o ders değildi ama başka hoca gelmişti, bizi bilgisayar odasına götürdü. Orada hepimiz yerleştik ve Windowsun açılırken Çaldığı Müzikle kulaklarımızı yaklaşık on dakika kadar doldurduk. Gelen hocanın yumuşaklığı sebebiyle uçak yapıp birbirimize atıyorduk ta ki yangın zilini duyana kadar. Her özel okulun her özelliğimi mükemmel sanmayın mesela yangın zili koridorda açık duruyor, yine öyle bir vakadır diye Yasemin Hoca bizi çıkarmadı. Ancak birkaç Saniye sonra çığlıklar duyup kokular aldık. Koşarak çıkmaya çalıştık ancak kapı kilitliydi. Biz Çığlık atmaya başladık. Ikizlerden Berrakta panik atak olduğundan bayılacak gibi oldu ama Duru onunla ilgilenirken biz kapıyı açmaya çalıştık, bu Sırada her yeri dumanlar kapladı. Göz gözü görmüyordu, sadece silüetler seçiliyordu, farkedebildiğim hepimiz çığlıklarla telaşlanırken biri çok rahat bir biçimde oturuyordu, Gözlerimi ona diktim. O da ayağa kalkıp masalardan birinin arkasına geçti ve duvara vurdu bir kapı belirdi. Herkes telaşla çıkış kapısına odaklandığı için kimse görmemişti. Ben de o silüetle beraber Kapıdan geçtim. Burası da neydi şimdi?

GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin