Kanlı Oda

45 4 0
                                    

Donakalmıştım, spor salonundaki inatçılığıma sinirlenen Kerem " Yine mi Merve'yi Gör..." Diye sözünü tamamlayamadan Öylece baktı.
Gelirken Ağzına kadar açık kapı kapalıydı evet ama Altından kanlar süzülmüştü. Birden irkildim ve korkunun tüm vücuduma yayıldığını hissettim bir Çığlık kopardım. Kerem bana bir füze gibi uçarak geldi ve ağzımı sıkıca kapattı, burnumla zar zor nefes almaya çalışan ben çok korkmuştum. Kerem bir eliyle ağzımı kapatmaya devam etti ve bir eliyle de beni sürükleyerek kanlı odanın Yanındaki odaya soktu. Kapıyı Yavaşça kapattı.

Heey! burası boş bir odaydı. Sorun bu değildi asıl soru bu odanın boş OLDUĞUNU Kerem nereden biliyordu?
" Kızım sen beni anlamıyor musun? Bağırma diyorum sana. Tamam korktun ama yakalanıp öylesine Katliamı çözmeden ve Merve sırrını araştırmadan buradan Defolup gitmek mi istiyorsun sen?!" Dedi bana.
- Bak, gerçekten çok korktum ve kendimi tutamadım. Sorun şuan bu değil sen buranın boş bir oda OLDUĞUNU nereden biliyorsun?

Kerem birkaç saniye durdu ve
- Nereden bildiğimi bilmiyorum.
- Beni kandırdığını falan sanıyorsun canım ama ben de o göz yok. Ben okulun sırlarını düşünürken bir de senin bu Saçma sırrın çıktı.
- Ne Sırrı ya? Birden sen bağırınca telaşlandım ve sebebini bilmeden burasının boş Olduğınu düşündüm.
- Pardon da düşünmekle olmaz o işler. Bak beraber planlıyoruz değil mi? Beraber araştırıyoruz? Bildiklerini söyle!
- Sana yalan borcum yok benim. Nereden bildiğimi bilmiyorum?

Çok sinirlenmiştim ama eğer onunla kavgaya devam edersem - güya havalı ya burnu kaf Dağı'nda - beni bırakıp gider ama o meraklı olduğu için araştırmada ona ihtiyacım var.

- Tamam bu seferlik böyle olsun bakalım, diyip ayağa kalktım. " Peki şimdi ne yapacağız?"
- Bu gecelik burada kalacağız. Zaten adamın ya da kadının Öldüğü farkedilince açıklama yapılacaktır. O zaman çıkarız.

Şansımıza - bana göre şans, eminim ki Kerem bunu da biliyordur- odada iki yatak vardı. Çok uykuluydum hemen yattım ve uyuyakaldım zaten.. Sabah müdürün diyafonla sesiyle uyandım. Belli ki herşeyi görmüşlerdi. " Tüm öğrenciler ikinci kattaki konferans salonuna gelsin."

Hemen Kalkıp toparlandık ve kimsenin olmadığına emin olduktan sonra indik Aşağıya. Korkarak içeri girdim ve gidip Aylin'in yanına oturdum, belli ki Kerem ağzımdan bir Şeyler kaçırabileceğimi düşünerek Yanıma Oturdu.

GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin