[Keep on loving you - cigarettes after sex]
[Beverly Hills, Los Angeles, Kalifornia, obecnie]Kiedy człowiek jest naprawdę zmęczony nie radzi sobie zbyt dobrze z emocjami, dlatego leżąc pośród wielkiego, małżeńskiego łóżka, które Michael dzielił z moją siostrą, wpatrywałem się w równy sufit, próbując nie pozwolić żadnej uporczywej myśli przejść z mojej głowy do reszty ciała w postaci niewygodnego impulsu.
Miałem zakwasy na łydkach, obtarte nogi i rzeczywiście przypieczone słońcem policzki, a na dodatek, skutkiem zmiany klimatu moje włosy zaczęły kręcić się jeszcze bardziej.
Wiedziałem, że gdybym osiadł w Kalifornii na dłużej, zostałbym jeszcze jaśniejszym blondynem, poza tym byłem pewny, że od rana będę miał kilkukrotnie więcej piegów na nosie. Odruchowo pogłaskałem sam jego czubek, aby sprawdzić, czy zaczyna schodzić mi skóra, co jednak na szczęście się nie stało. Próbowałem nawilżyć twarz najmocniej, jak to było możliwe, tak samo zresztą jak nakładałem na siebie całkiem sporo dobrego filtra, a i tak z reguły kończyłem przesuszony, albo trochę przysmażony. Mike nie miał tego problemu, natomiast straszenie go zmarszczkami na starość nie przynosiło żadnego efektu.
Był jak typowy facet pod tym względem, który myje twarz i tyłek tym samym żelem, chociaż z drugiej strony – dobrze, że w ogóle mył tyłek, to i tak wiele, jeśli chodzi o płeć brzydszą.
Uśmiechnąłem się pod nosem do tej myśli.
Byłem sobie w stanie jak najbardziej wyobrazić biegnie za nim i za June po plaży w Malibu, aby oboje założyli czapkę i dobrze ochronili się przed szkodliwym promieniowaniem, po czym on mówiłby, że to ja jestem szkodliwym promieniowaniem i uciekałby z dzieckiem prosto do wody, więc darłbym się, że idę go utopić, jeśli nie postawi mi córki bliżej brzegu.
Byłbym jak moja matka – uznałem z politowaniem do samego siebie. Pełniłem już rolę nadopiekuńczego rodzica, gdy przychodziło co do czego podczas niańczenia June przez Ninę, ale to działało trochę inaczej, gdyż moja była żona nie miała na tyle siły, by nosić dziewczynkę na barkach, albo werwy, by ścigać się z nią pomiędzy sklepowymi alejkami.
Bałem się powrotu do Castine, a jednak tęskniłem już za June i chciałem móc zabrać ją z powrotem do domu, aby ukryć się w głębi miasta przed oceniającym wzrokiem całej rodziny, która musiała dowiedzieć się o tym, co zrobiliśmy.
Leżąc w stercie wygodnych poduszek, czując wzrok kartonowej Lany Del Rey na sobie, doszedłem do wniosku, że ta decyzja została podjęta – jeżeli wcześniej wszyscy uważali, że się odciąłem, bo nie chciałem wyjść przed nimi z szafy, to teraz mogą uznać mnie za nieistniejącego, albo martwego. Spodziewałem się, że Jackie rzeczywiście mnie zamorduje, gdy się dowie, ale nie mogłem jej się dziwić. To nie jest łatwe nie zakochać się w Michaelu Cliffordzie.
Przynajmniej dla mnie to zakochanie nie stanowiło najmniejszego problemu, jakbym urodził się w nim zakochany i rzeczywiście umarł tamtej nocy, gdy powiedzieliśmy sobie, że właśnie skończył się świat. Było w tym trochę prawdy, bo nie znałem tego życia, które miałem, kiedy on nie stał przy mnie na każdym kroku. Czułem, że muszę uczyć się na nowo oddychać, a potem, kiedy stanąłem na nogi odcięty od jego rzeczy, które mi dał, niczym od niezdrowego jedzenia na restrykcyjnej diecie – wystarczyły mi dwa tygodnie, abym ponownie wrócił do nałogu i znów nim oddychał.
Uśmiechnąłem się ponownie, tym razem z politowaniem do własnych myśli, ponieważ to zabrzmiało tak desperacko, ale czy cały nie byłem zdesperowany, skoro dałem mu sobą zawładnąć do tego stopnia?
CZYTASZ
all too well {muke} ✓
FanficGdzie Luke i Michael przetestowali na sobie cały erotyczno-romantyczny aspekt życia w okresie dojrzewania, a dziesięć lat później ten drugi postanowił wspaniałomyślnie oświadczyć się siostrze bliźniaczce tego pierwszego, więc niniejszemu "incydentow...