04📄 (bonus)

935 213 27
                                    

Lian ට ඕනි වෙලා තිබුණෙ zhanගෙන් මත් වෙන්න වුනත් ඒකට එයාට එක පාරටම බාධාවක් ආවා...

එයා පිටිපස්ස හැරිලා බැලුවෙ කේන්තියෙන් කවුද මේ වෙලාවෙ කඩා පාත් උනේ කියලා...

🦇️What the hell...

ඒත් එක නිමේෂයකින් Lian ට තේරුනා එයා ළඟ ඉන්නෙ එයාට හීනෙකින්වත් සටන් කරලා දිනන්න පුලුවන් කෙනෙක් නෙමෙයි කියලා....

💚ග්ර්ර්....

🦇️Lycan

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

🦇️Lycan..

එහෙම කියන්ම Lian එතනින් පැනලා යන්න ගියා... ඒ පස්සෙන්ම ගිහින් ඌව මරන්න Leoට ඕනි උනත් zhan හිටපු විදිහ දැක්කම එයා ඒක පස්සට කල් දැම්මා...

Leo එයාගේ wolf ස්වරෑපෙන් ආපහු human ස්වරෑපෙට ආවා ...

💚My mate...  Oh my god you are not a girl...You are a boy.... my pretty mate.... you are so beautiful ....you are very cute...

Mine mine...

Leo හිටියෙ පිස්සුවෙන් වගේ එයාගේ Lycan heart එකට එයාගේ mate ව හම්බුන සතුට දරා ගන්න බැරි උනා....

💚My poor mate.. Yibo he is blind...

එයා ගොඩක් දුක් විදින්න ඇති..

Leo කියවන් කියවන් ගියත් yiboට ඒ කිසිම දෙයක් ඇහුනෙ නෑ... එයා හිට්යෙ ඒ ඉටි රෑපයක් වගේ පේන එයාගේ mate ගෙ මූන අස්සෙ අතරමං වෙලා...

තවදුරටත් Leo ට ඒ කෙනාව දෙන්න yiboට ලෝභ හිතෙද්දි එයා Leoවත් යටපත් කරගෙනම ආපහු yibo බවට පත් වුනා..

🦁ඔයා .....

💚Yibo ඔයාට මතකද එයා⁣ව... අපේ mate එයාව තමයි dew එයාගේ චිත්‍රවල ඇදලා තිබුණෙ..

🦁Not our Lio... he is mine only mine... not yours... He is only my mate...

එහෙම කියවන ගමන් yibo හිමීට  zhanගෙ කොන්ඩෙන් වැහිලා තිබුණ නලලෙ එයාගේ තොල් දෙක ගිහින් නැවැත්තුවෙ ඇස් පියාගෙනම...

🕊️💙ₘy Bₗᵢₙd ₘₐₜₑ 💙🕊️ (Completed /Yizhan 💚❤️🐰🦁)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن