12📄

856 200 24
                                    

මොකද කියන්නෙ තමුන්ගෙ ඇස් ඉස්සරහම මමමගේ queenව mark කරන්නද ......

හහ් හහ් හා...

💚තමුන්....

Lian ගෙ වචනත් එක්කම කෑ ගහගෙනම Lian ව බෙල්ලෙන් අල්ලගෙන බිත්තියකට හිර කරන්න yiboට ගිය තත්ත්පරේකටත් වඩා අඩු කාලයක්...

ඒත් Lianගෙ ඇස් වල තිබුණෙ බයක් නෙමෙයි....

✨️මොකද මරන්නද මාව....

Lian එහෙම අහගෙනම හිනා වෙද්දි Lianගෙ බෙල්ලෙ තිබුණ yiboගෙ අතට දැනුනෙ වේදනාවක්...දරා ගන්න අමාරු...

💚ආහ්........ආහ්.....

✨️හහ් හහ් හා...

මං මෝඩයෙක් කියලද හිතන් හිටියෙ wang yibo...මේ තියෙන්නෙ ප්ලැටිනම්...

මටත් වඩා හොඳට තමුන් දන්නවනෙ Lycanලට ප්ලැටිනම් කොච්චර හොඳද කියලා...

Lian එහෙම කිවුවෙ වේදනාවෙන් කෑ ගහන yibo දිහාට තමන් අතේ තිබුණ ප්ලැටිනම් කිනිස්ස දික් කරන ගමන්....

තවත් පාරක් ඒ කිණිස්සෙන් yiboගෙ පිට හරහා පාරක් යවපු Lian වේදනාවෙන් බිම දගලන yiboවත් පාගගෙනම ආයම zhan ළඟට ඇවිදන් ගියා...

✨️බලන් ඉන්නවා මං තමුන්ගෙ mate ව mark කරනකම්....

ඔයා අද ඉදන් මගේ රෝස මල zhan....

Lian රාගි දෑසකින් එහෙම මුමුණලා zhanගෙ කම්මුලක් හිමින් සිපගෙන ආයමත් zhanගෙ scent gland එක ඉව කරන්න පටන් ගත්තා...

💚ග්ර්ර්....

✨️මොකද මෙයාව මරන්නද ඕනි....

තමන්ගෙ mate ළඟ ඉන්න vampire දැක්කම ආයමත් කෑ ගහපු yibo දිහා බලාගෙන Lian ඇහුවෙ සමච්චලෙන්...

✨️හරියට තමුන්ගෙම අම්මව මැරුවා වගේ....

තමුන් හිතනවද ඒ දේවල් දැන ගත්තට පස්සෙත් තමුන්ගෙ mate තමුන්ව තෝරගනී කියලා...

නෑ Wang Yibo ....එයා තෝරගන්නෙ මේ මාව....හරියට එදා ඔයාගේ මමා කරා වගේම...ඔයාගේ් mate තෝරගන්නෙත් vampires ලව...

🕊️💙ₘy Bₗᵢₙd ₘₐₜₑ 💙🕊️ (Completed /Yizhan 💚❤️🐰🦁)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora