18 කියෙව්වෙ නැත්තම් ඒක කියවලා එන්න අයියො...මේකට පස්සෙ එක..🙈මට එපි අපිලෝ්ඩ් කරද්දි ටැපලිලා 🤧
Zhanගෙ ඇස් වල කදුළු පිරිලා කතාව මග නතර වෙද්දි yibo ට තවත් ඒ කඳුළු වලට වැටෙන්න ඉඩ දෙන්න බැරි උනා...
එයා ටත් කලින් එයාගේ කකුල් ඉස්සර වෙද්දි එයා ගිහින් zhan ව තමන්ගෙ පපුවට තුරුල් කරත්තෙ.එයත් ඉකි ගගහා අඩන ගමන්..
🦁මගේ xian....
.......................................................................................
No ones POV
කොච්චර වෙලාවක්ද කියලා නොදන්නවා උනත් ඒ දෙන්නම කරේ එයාලව තදින් එකිනෙකාට තුරුල් කරගෙන අඩපු එක....
🦁ගොඩක් ස්තූතියි ජීවත් උනාට....දන්නවද මං කොච්චර බය උනාද දුක් උනාද කියලා...ඔයාව රකිනවා කියපු මගේ අත් වලින්ම එදා ඔයාව මරලා දැම්මා කියලයි මං හිතුවෙ...
Yibo කියවන් ගියෙ අඩ අඩම...
🐰.......
🦁ඔයාට රිද්දුවා නේද මම එදා ගොඩක්...මට මතකයි ඔයාගේ පුංචි ඔළුවෙන් ලේ ගොඩක් ඇවිත් තිිබුණා...මට ඕ..නි..උන..ත්...නවති..න්න...ම..ට..බැරි..උනා..
🐰 ශ්ශ් මං දන්නවා ඒ ඔයා නෙමෙයි කියලා බෝ...ඔයා කවදාවත් මට රිද්දන්නෙ නෑ කියලා මං දන්නවා...ඔයා නෙමෙයි එදත් ඒ මට රිද්දුවෙ...
මාත් ආස උනා ආයම ඔයාව දකින්න.. මම තාමත් ජීවත් වෙනවා කියන්න...
එදා ඒ කන්දෙන් පහලට වැටුනට පස්සෙ මාස ගානකින් මං ඇහැරුනේ මිනිස්සු ගොඩක් හිටපු ගම්මානෙකදි...එයාලා මාව බලාගෙන ....මාව හොද කරා...මං මනුස්සයෙක් කියලා හිතාගෙන...
ඒත් මගේ ඇස්...ඒවා.... මට කිසිදෙයක් පෙනුනෙ නෑ බෝ ... මං ගොඩක් ඇඩුවා...මගේ මුළු ලෝකෙම අදුරු වෙලා තිබුනෙ...
මුලින් මිනිස්සු මට අනුකම්පා කරත් එයාලා මම were wolf කෙනක් කියලා පුරහද තියක දවසක දැනගතතම මාව මරන්නයි හැදුවෙ...මම sean විදිහට ආයම මගේ මෙයි මෙයි හොයන් දවස් ගානක් දිව්වා තුවාල කරගෙනම...පුංචි mei meiව බලාගත්තෙ මටත් වඩා sean උනා...මොකද මං අන්ධයෙක්නෙ...
Zhan එක දිගට කියවන් ගිහින් දිග හුස්මක් උඩට අරන් පහලට දාද්දි එයාගේ ඇස් වලින් කදුළු බිංදුවක් ගලාගෙන ගියා...
VOCÊ ESTÁ LENDO
🕊️💙ₘy Bₗᵢₙd ₘₐₜₑ 💙🕊️ (Completed /Yizhan 💚❤️🐰🦁)
FanficI need you like a heart needs a beat - 💚🦁 You call it madness , But I call it LOVE - ❤️🐰 Start - 22 June 01✨️💜️ End - 22 July 02 💜️✨️ Ranks 🕯️📖️ 🏷️22/06/13 : alfa # 1 🏷️22/08/23 : sinhala # 1