" Unutma küçük kardeşim, ne olursa olsun, farklı olmak kötü değildir. " Yürümeyi bıraktı, ben de durdum ve kafamı yana eğerek ona baktım. " Sen özelsin Baek. " Çocukluğumda sayısız kez dudaklarından duyduğum kelimeleri söyledi. " Diğer çocuklar iyi. Onlarla arkadaş olmak istiyorsan, sorun değil. Ama unutma, onlar şimdi buradalar ama çok yakında geçmişte kalacaklar. Güneş her doğduğunda ve battığında arkadaşlar gelir ve gider. Akrabalar da. Hepimiz gitmiş olacağız. Sen hariç. Sen..." Derin bir nefes aldı ve yavaşça verdi, sonra bana sahip olduğu o benzersiz gözlerle baktı. Gözleri neredeyse bulutluydu ve sanki başka bir şeye bakıyormuş gibi görünüyordu, bizim göremediğimiz şeylere. Ailem ve kocası ona bunu asla evimizin dışında yapmamasını söylemişlerdi. Sanki biri mezarımın üzerinden geçmiş gibi soğuk bir ürperti sardı beni.
" Sen özelsin, Byun Baekhyun. " dedi. " Hepimizi kurtaracaksın. "
/////*****/////
" Eh, sen de benim kafamı karıştırıyorsun, kurt. " Chanyeol 'un sesi aniden boğuklaştı, şimdi bana dokunabilecek kadar yakındı. " Sen... farklı kokuyorsun. " Burnundan derin bir nefes aldı ve titredi. " Güzel kokuyorsun. "
" Kanın. Damarlarında dolaşan kanını duyabiliyorum. Çok gürültülü. " Başını eğdi ve ağzı açık bir şekilde boynumu sıyırdı. " Daha önce hiç bu kadar güçlü duymamıştım. Sanki beni çağırıyor. "
/////*****/////
" Nereye aitsin? " diye sordu Chanyeol, kaşlarını çatarak ve kafası karışmış görünüyordu.
" Sana aitim. " diye tekrarladım sesimin titremesini engellemeye çalışarak. Başarısız olduğumdan oldukça emindim.
Chanyeol başını salladı ve kolumdan tuttu, sonra beni sokaktan dışarı çekti. " Eve gitmen gerek. " dedi. " Sen buraya ait değilsin. "
" Ben evimdeyim. " diye ısrar ettim, onu yavaşlatmak için başarısız bir girişimde ayaklarımı sürüyerek. Lanet olsun, çok güçlüydü. " Seninle kalıyorum. İşlerin böyle olması gerekiyor. "
" Gerekirse..." Başını iki yana salladı ve yürümeye devam etti. " Kahretsin, az önce daha önce hiç yapmadığını söyledin. Görünüşe göre buranın senin için ne kadar tehlikeli olduğunu bilmiyorsun. Ne kadar tehlikeli olduğum hakkında hiçbir fikrin yok gibi görünüyor, kurt. Ben kimsenin evi değilim. "
Ama yanılıyordu.. Hepsi hakkında. O benim evimdi. Biliyordum. Kokusunu karıştırmanın bir yolu yoktu. Vücudumun ona tepki verme şeklini yanlış anlamanın yolu yoktu.Chanyeol benim eşimdi. Benim gerçek eşim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - Chanbaek
FanfictionKurt adamların insan taraflarının kaybolmaması için diğer kurtlarla eşleşmeleri gerekiyordu. Ancak Alfa Kai şimdiye dek hiçbir kurt adamın başına gelmemiş bir durumla karşı karşıya kalmıştı. Gerçek eşi bir insandı. İnsanlığını kaybetmeden önce insan...