10. Bölüm - Anahtar Sır - FİNAL!!!

3K 208 133
                                    

Adam bir vampirdi. Kai başını kaldırarak gökyüzüne baktı. Güneş batmıştı, ama hala etraflarında biraz ışık vardı. Güneşe karşı doğal alerjileri nedeniyle, bir vampiri böyle bir ortamda görmek oldukça sıra dışıydı.



Sonra aniden bu vampirin kokusunda farklı bir şey olduğunu fark etti. Bir değişkenin kokusu ile sarmalanmış gibi görünüyordu. Ve bu değişkeni bulmak kolaydı çünkü aynı kombine, değişken vampir kokusu, o anda keskin dişlerini kısmen giyinik haldeki başka bir değişkenin boğazına kenetlemiş olan küçük kahverengi bir kurdun vücudundan geliyordu.



/////*****/////



Soo'nun teyzesinin arabasıydı bu. Kim Yunhee bir önceki gün gördüğü siyah saçlı vampirle birlikte arabanın yanında duruyordu ve Kai ufak tefek, kahverengi saçlı bir değişkenin de yanlarında olduğunu fark etti. Bu adam da büyük ihtimalle dünkü kavga da eşine yardım eden kahverengi kurdun insan formuydu. Dönerek eşine baktı.



" Teyzenle tanışmaya hazır mısın sarışın?"



**********************************************



Kyungsoo bir an kadına baktıktan sonra eşine döndü. " Evet hazırım. Eskisi gibi cildimi yırtmak istiyormuş gibi hissetmiyorum. Artık onunla tanışmak istememin nedeni bu değil ama yine de istiyorum. Benim kim olduğumu bildiğini mi düşünüyorsun? Sence her zaman biliniyor muydu? "



Kai bir an durup düşündü. Kadınla yakın değillerdi ama birbirlerini tanıyorlardı. Jongdae en yakın arkadaşı olduğu ve daha sonra kız kardeşiyle evlendiği için ister istemez yakınlaşmışlar ve birbirlerini tanımışlardı. Hayranlık duyduğu bir kurtlardan biriydi. " Evet, bence biliyor, muhtemelen her zaman biliyordu. "



" O zaman neden hiç bir şey söylemedi? Tüm bu yıllar boyunca beni futbol maçlarında veya okul karnavallarında gördü. Bana neden söylemedi? Jongdae'yle ne kadar yakın arkadaşlar olduğumuzu biliyordu. Kuzen olduğumuzu öğrenseydik ne kadar harika olurdu. " Soo hissettiği hayal kırıklığının sesine yansımasına engel olamamıştı.



" Bu benim cevaplayabileceğim bir soru değil sarışın ama artık cevapları alma şansın var. İnelim ve istediğimiz cevapları alalım. "



Kai arabadan inip Kim Yunhee'ye doğru ilerlerken Soo'nun evlerine yöneldiğini fark etti. Belki teyzesine kızgındı ya da sonunda anne tarafından bir akrabasıyla tanışacağı için endişeliydi. Nedeni ne olursa olsun kendini toparlamak için birkaç dakikaya ihtiyaç duyduğu belliydi. Eşine duygularını kontrol altına alabileceği kadar zaman kazandırmalıydı.



" Sizleri beklettiğim için özür dilerim. Bu sabah geleceğinizin farkında değildik ve Soo'nun babasını kontrol etmek için şehre gitmemiz gerekiyordu. "

Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin