Vampire Mate - 5. Bölüm

614 63 22
                                    

" Karanlık çizginin kasabanın parçası olması planlanan yerler olduğunu söylemiştin. " Parmağımı haritaya hafifçe vurdum. " Karanlık çizginin tam içinde sürüm var. " Başımı kaldırıp onunla göz göze geldim. " Ve gölgeli. Ama bu doğru olamaz. İnsanlar şehirlerini bizim sürü topraklarımıza genişletemezler. Sürü topraklarımızı satamazlar. " Sinirle yutkundum. " Yapabilirler mi? "

" Hmm..." Chanyeol cevabını hazırlamaya çalışıyormuş gibi kelimeyi uzattı. " Arsa sahibi istediği zaman satabilir. Sürü her hangi bir yere ev kuramaz. "


////****////


" Açıkça, bir zamanlar bir ailem vardı. " dedi, uzun süren sessizliğin ardından beni hazırlıksız yakalayarak. " Ama uzun zaman önce öldüler. Ben çevrilmeden önce. En küçük kız kardeşim hariç. O yaşadı. Hatta bir oğlu ve bir torunu bile vardı. Ama torunu, Seulgi, genç yaşta öldürüldü ve soyumuz onunla birlikte sona erdi. "


////****////


" Saçmalık! " diye çıkıştı. Bir açıklama bekleyerek sustum. Eşimi tanımaya başlıyordum, tepkilerinin biraz kaba olduğunu, paylaşmasının biraz zaman aldığını, ama eninde sonunda paylaşıyordu. " Bu, hikayelerini değişkenlerin eylemlerini haklı çıkarmak için uydurdukları bir başka gülünç yalan. Onların peşinden gitmek için hiçbir nedenimiz yok. Oradaydım Baek. Belki her sürü için değil ama neden yok olduklarını bilecek kadar. Daha fazla insan geldi ve etraflarındaki topraklar değişti. Değişkenler uyum sağlamayı reddetti. Bazıları hayvan formlarına büründü. Diğerleri kaçtı. Vampirlerin hiçbir rolü yoktu. Uzak durduk. " Gözlerini kapadı ve başını salladı, yüzündeki tiksinti bariz bir şekilde ortadaydı. " Biz kendi işimize bakarız. Ama sana söylediğim gibi, insanlara ihtiyacımız var, vampirler de insan. Değişkenler köşeye sıkışıp her şeyin kendilerinin istediği gibi olmayacağını fark ettiklerinde, etraflarındaki her şeyi yok etmeye karar verdiklerinde, insanların peşine düştüklerinde, binaları ve ağaçları yakıp insanları uzak tutacağını düşündüklerinde, vampirler onları durdurdu. Kavga aramaya gitmedik. Bu değişkenlerin yolu, bizim değil. Savunan biri varsa o da bizdik. Vampirler insanları savundu. Başkası isteyinceye kadar değerli gördüklerini söyledikleri arazileri ve insanları savunduk. Bizdik, ruhsuz kan emiciler. Biz. "


" Bize yardım edecek misin? " Ona yalvardım. " Lütfen? "


" Bana yalvarmana gerek yok bebeğim. " dedi, az önce sahip olduğu sertliği kaybederek. " Türünüze yardım etmeye çalışacağım. " Rahat bir nefes almış ve ona teşekkür etmek için ağzımı açmıştım ki o yanaklarımı kavradı ve bakışlarıyla beni adeta deldi. " Ama beni iyi dinle. Dinlemezlerse, kavga etmeye başlarlarsa kendi başlarına kalırlar. Seni alıp bu şehri terk ederim, hatta belki ülkeyi. Onlar sana ulaşamadan biz çoktan gitmiş oluruz. "


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin