6. Bölüm - Babanın Sırrı

2.5K 224 149
                                    

" Beni çok korkutuyorlar. Rüyalarda her zaman çok fazla kan var. Bazen çığlık atıyor, yardım için yalvarıyor. Bazen vücudu garip açılarda bükülmüş, gözleri bomboş bakıyor. Bazen yalnızız. Diğer zamanlarda tanımadığım bir grup adam yanımızda oluyor. "


" Ne anlama geldiğini düşünüyorsun?" diye fısıldadı Kai.


" Biliyorsam ne olayım. Onu özlediğim anlamına mı geliyor? Annem olmasını istediğim? Hiç bir fikrim yok. Kabusların zaten mantıklı olmamaları gerekir. Hatta birkaç kez rüyalarımda kurttu, ama hala annem olduğunu biliyordum. Söylediğim gibi, hiçbiri mantıklı değil, ama beni hasta ediyor. " Elini tutan elin tutuşu sıkılaştı ve Kai'nin birden şaşkın bir nefes aldığını duydu.


" Bir kurt muydu? Annenin bir kurda dönüştüğünü mü hayal ediyorsun? "


" Bütün rüyalarım annemle ilgili değil. Bazıları seninle ilgili."


" Seninle ilgili olanların çoğu, uhm, oldukça erotik. Gerçek şu ki, beni deli ediyorlar. Ve son zamanlarda aklımdan bir türlü çıkmıyorlar. Anlamayacağını biliyorum. Yapmayacağını da biliyorum ama ihtiyacım var. Gerçekten ihtiyacım var. "



***************************************



Kyungsoo ertesi sabah sıcak bir kucaklamanın içinde uyandı. Kai sırtını okşuyor, boynunu yalıyor ve öpücüklere boğuyordu. Gözleri hala kapalıyken tanrıya bu adamı hayatına soktuğu için teşekkür etti. Hayatında Kai kadar onu güldüren, kendini özgür hissettiren, değişik açılardan ona meydan okuyan başka biri daha yoktu. Kai'nin dürüstlüğüne ve şefkatine sahip kimse yoktu. Sonuç olarak, kimse Kai'yle eşleşemiyordu. 'Peki barlardan yabancıları alıp eve getirerek bunu riske atmanın iyi bir fikir olduğunu nasıl düşünebildim?' diye düşündü kendi kendine yüzünü Kai'nin boynuna gömerken.



" Sorun yok Soo. Birbirimizden ayrı kalmanın ne kadar zor olduğunu biliyorum ve inan bana, şimdiye kadar çok iyi bir iş çıkardın. " Kai saçlarına yumuşak bir öpücük bıraktı. " Yaptıklarından memnun olduğumu söylemeyeceğim, ama anlıyorum. Sana karşı kin tutmuyorum sarışın. Birkaç umutsuzluk anı yüzünden ilişkimizi çöpe atacak değilim. "



Soo onaylarcasına başını salladı. Kai onu çok iyi tanıyordu. Adam neredeyse aklını okumuştu. Ellerinin ona doğru bastırılan sert kaslı göğüste dolaşmasına izin verdi. " Çok seksisin Kim. " Burnunu Kai'nin çenesine sürttü ve ağzı şiddetli bir öpücükle kaplanmadan önce güçlü ellerin başını kavradığını hissetti. Kendini öpücükte o kadar kaybetmişti ki Kai'nin onları çevirerek yatakta üzerine geçtiğinin farkına bile varmamıştı.



" Seni istiyorum Soo..."



Kai'nin boğuk sesi bedeninden bir heyecan dalgasının geçmesine neden olmuştu. " Her şey... İstediğin her şeyi alabilirsin Kai. " Soo bacaklarını açarak tamamen savunmasız şekilde Kai'ye teslim olurken yeniden dudaklarına uzandı. Nazik bir el çenesini okşadı ve kalın parmaklar dudaklarının izini takip etti. " Kafanı geriye eğ ve ağzını benim için aç. " Soo dudaklarını yalayarak yakında dolduracağını umduğu büyük alet için ağzını alabildiğince geniş açtı. Kai onu hayal kırıklığına uğratmadı ve hiç zaman kaybetmedi. Erkekliğini onu bekleyen ağza yönlendirdi, sonra iki elini yatağın arkasındaki duvara yerleştirerek kendini destekledi. Yavaşça sıcaklığın ve ıslaklığın erkekliğinin etrafını sarışının tadını çıkardı.

Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin