Vampire Mate - 6. Bölüm

563 56 30
                                    

Seung Gi' nin çenesi düştü. " Kendi toprağımızı mı satın almalıyız? "


" Beni dinlemiyor musun? Orası sizin toprağınız değil. Ama olabilir. Eğer. Satın. Alırsanız. "

" Sürümüzün o kadar parası var mı? " diye sordu ablam kocasına.


" Tam olarak bilmiyorum. " dedi Seung Gi parmaklarını saçlarının arasından geçirirken. " Hepimiz bir araya gelirsek, çoğunu satın alabiliriz sanırım. Evlerin ve okul bulunduğu kısımları ama... " Yutkundu ve haritayı işaret etti. " İnsanların kasabası sürü arazisine kadar gelecek. Açık alanları satın almak için yeterli fon bulabileceğimizi sanmıyorum. Biliyorsun, bizler çok basit hayatlar süren kişileriz. "


" Neden bu, bu kadar kötü bir şey? " diye sordu Chanyeol. " Belki de türünüzün insanlarla biraz daha iyi bütünleşmesinin zamanı gelmiştir. Bundan daha fazlasını yapsaydınız, sana arazinizle ne yapmayı planladıklarını söylememe ihtiyacın olmazdı. Bu kadar izole olmaya devam edemezsiniz. Hayatta kalmanızı tehdit ediyor. "


Chanyeol sessizliği bölerek, " Açık alanları ben satın alacağım. " dedi. " Ve yeterli bir mahremiyet bariyeri oluşturmak için sürü arazilerinizin dışında da yeterli arazi satın alacağım. Ama yapabileceğim tek şey bu. Sürünüzle veya Alfanızla çalışmanız ve evlerinizin, dükkanlarınızın ve okullarınızın bulunduğu araziyi sizin satın almanız gerekecek. "

////****////

" Sizinle gelemem efendim. " dedim. " Artık benim yerim burası, eşimle. " Yutkundum. Hala vampirimin omzunu tutmayan elimi kaldırdım ve titremesini durdurmasını tüm gücümle diledim. " Bu Park Chanyeol, benim gerçek eşim. "


Bay Lee bana doğru eğilmeye başladı ama Seung Gi onu durdurdu ve " Baba, Baek haklı ve insanlar bakmaya başlıyor. Gitmemiz gerek. " dedi. Ama babasından aldığı bakış, daha zayıf bir adamı dizlerinin üstüne çökertirdi. " Baek haklı mı? " diye sordu sinirle. " Karının küçük kardeşi olabilir ama hiçbir konum akrabalarını aşağılamak için kullanılamaz. Zaten hayatı boyunca ailesine yük oldu, bir de yüzlerini bu utançla aşağı eğdirmeyeceğim. "


Görünüşe göre, bu yorum eşim için bardağı taşıran son damlaydı, çünkü bir anda ayağa fırladı ve Bay Lee 'yi gömleğin yakasından yakaladı, bir şekilde kumaşı bükerek adamın boynunu sıktı. Sonra ayak parmakları yere zar zor değene kadar onu tek koluyla havaya kaldırdı ve yüzüne doğru eğildi.


" Şimdi beni iyi dinle, seni değersiz bok parçası. " Chanyeol 'un yüzü o kadar öfke doluydu ki adeta kararmıştı ve sesi tehlikeyle doluydu. " Bir daha asla Baek 'le bu şekilde konuşmayacaksın, yani ASLA demek istiyorum. Kendimi anlatabildim mi? "


" Baek? " dedi Seung Gi, bakışlarımı ona çevirdim. " Suzy 'nin iyi olduğunu ve kasabadan ayrıldığını bilmesini sağlayacağım. "


İsteği gayet netti. Bana bu kadar yakın olmak, sadece akrabalarıma zarar verecek, devam eden bir çatışma kaynağı olacaktı.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin