Babası ona cevap vermedi. Yüzü aniden solmuştu ve sanki nefes nefeseydi. Onu kendine getirmeyi umarak babasının omuzlarını kavradı ve hafifçe sarstı.
" Baba? Sorun nedir?"
" Hiçbir şey değil. Benim hayal gücüm olmalı. Bir kurt gördüğümü sandım. "
////****////
" Kolejinin yakınındaki hastanede açık bir pozisyon vardı. Başvurdum ve bana işi teklif ettiler. Yani evi satacağım ve seninle birlikte taşınabileceğim. "
////****////
Gerçek eşler birbirlerinden ayrılmazlardı. Asla. Sadece kısa süreli ayrılıklar bir miktar tolere edilebilirdi. Hiçbir şey mantıklı değildi. Soo'yla ilişkisindeki her şey farklıydı. Öncelikle gerçek eşler birbirlerini asla çocukken bulmazlardı. Fakat Kai, Soo'yu hatırlayabildiği sürece tanıyordu.
Evet, bu mantıklı, diye düşündü Kai. Eşimle çok erken tanıştım. Nasıl bağlanacağımı öğrenmek için zamana ihtiyacım olacak. Doğru eşleşme zamanı geldiğinde bana geri döneceğinden eminim.
" Sanırım demek istediğim, bu aramızdaki şey bir defalık bir şey mi, yoksa daha fazlasını mı istiyorsun Kim?"
" Bizim için bir defalık bir şey yok sarışın. Artık bir ilişki içindeyiz. Gerçek bir şeyin."
****************************************
Kai arabasının radyosunu açarken yüksek müziğin uyanık kalmasını sağlamasını umuyordu. Vücudu çok uzun bir süredir huzurlu bir uyku çekemediği için acı çekiyordu. Kyungsoo yıllar önce kasabalarından gittiğinden bu yana huzursuzluğu giderek artmıştı. Bunun en büyük nedeni de umutsuzca dışarı çıkmaya çalışan kurduydu. Son üç ay içinde hayvanının değişmesine izin vermemişti. Kurdu hiçbir zaman özgür kalmadan bu kadar uzun süre içinde kapalı kalmamıştı. Belki de ailesi çok güçlü olduğunu söylerlerken haklıydı. Kurdu sürüleri içerisindeki en büyük, en güçlü ve duyuları en hassas hayvandı.
On sekiz yaşına girdiğinden bu yana babası onu da beraberinde sürülerin konsey toplantılarına götürmeye başlamıştı. Bu da eğitiminin bir parçasıydı, kendisinden ne beklendiğini öğrenmesi ve diğer sürülerin liderleriyle bağlantı kurması için bir yoldu. Ne zaman bir sürü lideriyle tanışsa anında kurdunun gücünü algılıyorlardı. Bazıları onunla ilk karşılaştıklarında hemen ondan uzaklaştılar, sürülerinin kontrolü için onlara meydan okuyacağından endişe etmişlerdi. Ancak onu tanıdıkça, kendi sürüsü dışında başka sürüleri kontrolü altına alma gibi arzularının olmadığını anlamışlardı. Ve bunun sonucunda yıllar geçtikçe komşu sürülerle iyi bağlantılar kurmayı başarmıştı.
Ama kurdunun gücü, onun özgür bir şekilde dolaşmasına izin vermemesinin baş nedeniydi. Gerçek şu ki eğer onu bir kez serbest bırakırsa, bir daha yeniden dizginleyebileceğinden emin değildi. Bu yüzden güçlü kurdunu içindeki kafeste bırakmak zorundaydı. Ailesi onun için endişelenmeye haklıydı. Bir değişkenin bağlanmadan bu kadar uzun yıl geçirmesi sağlıksızdı. Kyungsoo ile ayrılıklarının bu kadar uzun sürmemesi gerekiyordu. Sadece dört yıllık üniversite süresi boyunca fırsat buldukça birbirlerini görerek zamanı geçireceklerini düşünmüştü. Kyungsoo sekiz yıl önce bu kasabadan ayrıldığında ruhunda kocaman bir delik açmıştı ve bu deliğin bir gün kapanıp kapanmayacağını merak ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - Chanbaek
FanfictionKurt adamların insan taraflarının kaybolmaması için diğer kurtlarla eşleşmeleri gerekiyordu. Ancak Alfa Kai şimdiye dek hiçbir kurt adamın başına gelmemiş bir durumla karşı karşıya kalmıştı. Gerçek eşi bir insandı. İnsanlığını kaybetmeden önce insan...