Vampire Mate - 3. Bölüm

760 69 36
                                    

Ablam boyamıştı. Bu benim en eski anılarımdan biriydi. Işığı açtım ve kutuyu aldım, yıllar sonra ilk kez Suzy' nin o dalgın gözleriyle yaptığı sanatı inceledim. Resmin tepesini gümüş renkli bir dolunay süslüyordu. Altın güneş, alt kenardan zar zor görünüyordu. Ve ikisinin arasında, bir kurdun yanında güneşe doğru koşan bir adam vardı.


////****////


" Kan..." diye hırladı Chanyeol yeniden. " Kanın. kokusunu alıyorum. Neden? " Cümlelerinin uzunluğu herhangi bir göstergeyse, daha iyi durumda görünüyordu.


" Kanları zehirli. " diye ekledi bir başkası. " Bir değişkenden beslenmek ölüm cezası gibi bir şeydir. "


/////****/////


" Hayır. " Chanyeol kararlıydı. " Sen zehirli değilsin. Nelerden kaçınacağımı bilecek kadar uzun süre dünyayı dolaştım. Duyularım çok gelişmiştir, kurt. Ayrıca senden beslendiğim süreyi düşünürsek, kanın bana zarar verebilecek olsa çoktan gitmiş olurdum. Ve gördüğün gibi, gayet iyiyim. " Durdu ve alnı kırıştı, düşünceli görünüyordu. " Aslında iyiden daha iyiyim. Aç değilim. " Sertçe yutkundu. " Ben her zaman açımdır, her zaman. Hatta son zamanlarda daha çok. Ama şimdi—" bakışları benimkiyle buluştu " Değilim. " Tekrar konuşmadan önce birkaç saniye sessiz kaldı, sesi boğuktu. " Nesin sen? "


////****////


" Sürün yerine beni mi seçeceksin? " şüpheyle sordu. " Benimle yaşamak için sürü topraklarını mı terk edeceksin? "


Bu yapabileceğim tek seçimdi, yapmak istediğim tek seçim. Dediğim gibi, Chanyeol benimdi.


" Evet. " diye basitçe yanıtladım, çünkü, bu kadar basitti.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Beni tanımıyorsun bile. " dedi Chanyeol.


" Zamanla seni daha iyi tanıyacağım. " diye karşı çıktım.


Tekrar denedi. " Ben iyi bir adam değilim. "


" Pekala, eğer bu doğruysa, sana nasıl değişeceğini öğreteceğim. Çünkü kesinlikle iyi bir adam olduğumdan emin olabilirsin. " Hatalarım ne olursa olsun, annem bana her zaman kalbimin saf olduğunu söylerdi. Eşimin, onun eşleşmeye değmeyen biri yaptığına inandığı günahlardan arındıracak kadar saf olduğuma inanmam gerekiyordu.


" Bu bir oyun değil. " Sesi gitgide yükseliyordu.


" Oynadığımı kim söyledi? " Sesimi azalttım.


" Beni duymuyorsun kurt. " dedi.

Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin