Şehirlerde yaşayan hiçbir sürü yoktu çünkü koşacak ve avlanacak alan yoktu. Ayrıca, kentsel alanlar vampirler tarafından işgal edilmişti ve değişkenler kan emicilerle iyi anlaşamazlardı.
////****////
Bir gün eşini kalıcı olarak işaretleyecekti ve bu ısırık tüm dünyaya Soo'nun alındığını gösterecekti. Soo'nun tepkisine bakılırsa vücudu bunun için hazırdı ama tamamen bağlanana kadar bunu gerçekleştiremezdi. Tanrım... Ona bağlanmalarını nasıl açıklayacaktı? Bir erkekle nasıl bağlanabileceğini öğrenmeye çalışıyordu ve şimdi, biliyordu.
////****////
" Bu, dört yıllık bir okul ve ardından dört yıllık uzmanlık eğitimi demek. Yani buradan sekiz yıl daha uzak kalacak. " Benden sekiz yıl daha uzak...
" Bana kasabadaki hastanede iş bakmamı önerdi çünkü görünüşe göre Doktor Park birkaç yıl içinde emekli olmayı planlıyormuş."
Belki de bunların hepsi Doğa Ana'nın planının bir parçasıydı. Soo sadece onun gerçek eşi olarak değil, sürü üyelerinin ihtiyaç duyduğu bir şifacı olarak sürülerine katılacaktı. Bu, değişkenlerin insanı sürülerine kabul etmelerine yardımcı olurdu.
*******************************
" Lanet olsun, çok güzelsin sarışın. Seni her gördüğümde daha iyi görünmeyi nasıl başarıyorsun? "
Soo kampus dışındaki küçük dairesinin kapısının önünde, gözleri uykulu ve saçları karışmış halde dikiliyordu. Kai şaşkınlığından faydalanarak içeri girip çantasını bıraktıktan sonra onu kendine çekerek sıkıca sarıldı.
" Burada ne yapıyorsun Kai? " Soo'nun sesindeki soğukluk ve vücudundaki gerginlik Kai'ye karnına atılmış bir yumruk gibi gelmişti.
" Tıp fakültesini kazanmanı kutlamaya geldim sarışın. " Senede birkaç kez onu görmeye gelmesinin Soo'ya yetmediğini biliyordu ama başka çareleri yoktu. Hayallerini gerçekleştirecek eğitimi almasına izin vermeliydi.
" Gerçekten mi? Son birkaç aydır telefonda her konuştuğumuzda nasıl davrandığına bakılırsa bu hiç inandırıcı gelmedi. "
Kai içini çekerek ellerini onun çıplak kollarında aşağı yukarı gezdirdi. Zayıflamış gibi görünüyordu. Kendini fazla zorlayıp zorlamadığını merak etti.
" Üzgünüm Soo. Tam bir eşek gibi davrandığımı biliyorum. Tıp fakültesine girdiğin için gerçekten gurur duyuyorum. Bana iyi haberleri ilk söylediğinde bunu sana söylemeliydim. Bencilde davranıyordum. Kendimi sadece dört yıllık bir ayrılığa hazırlamıştım, sonrasında eve geleceğini umuyordum, birbirimizden daha uzun süre ayrı kalmayacağımızı düşünmüştüm. Ama şimdi anlıyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - Chanbaek
FanfictionKurt adamların insan taraflarının kaybolmaması için diğer kurtlarla eşleşmeleri gerekiyordu. Ancak Alfa Kai şimdiye dek hiçbir kurt adamın başına gelmemiş bir durumla karşı karşıya kalmıştı. Gerçek eşi bir insandı. İnsanlığını kaybetmeden önce insan...