Her değişken iki bedenle doğardı : İnsan ve Kurt
Kadınlar doğal olarak insan taraflarına daha bağlıydı, ancak kurt tarafları bu yüzden içlerinde kilitlenmiş durumdaydı, koşma özgürlüğünü bulamıyorlardı. Öte yandan erkekler, çocukluklarından itibaren kurtları üzerinde özgürce hakimiyet kurabiliyorlardı ancak insanlıklarına tutunmaları zayıftı. Bir erkek değişkenin insan formunu korumasının tek yolu, bir kadın değişkenle bağlanmak ve insanlığının bir bölümünü kendine almaktı. Aynı şekilde, bir dişi değişkenin de akıl sağlığını korumak için kurdunu içindeki kafesten kurtarması gerekiyordu, bu da sadece bir erkeğin bağını kabul ederek yapılabilecek bir şeydi. Yani evet, Kai bunları biliyordu ama uzun zaman önce mutlak gerçek oldukları fikrini reddetmişti. Çünkü buna inanmak, varlığının doğal olmayan bir şey olduğunu kabul etmek olacaktı. Ama bu doğru olamazdı çünkü doğanın bir değişkene sunabileceği en kıymetli armağanla kutsanmıştı : Bir Erkek Gerçek Eş
////****////
" Benim arkadaşım olacaksın. Değil mi Kai?"
Bu bir soru değildi aslında. İkisi de bunu biliyordu.
" Evet, olacağım." diye ciddiyetle cevapladı Kai.
****************************************
" Lütfen baba, diğer sürülerdeki benim yaşımda olan bazı çocuklar da kasabadaki ortaokula başlayacaklar. " 12 yaşındaki Kai umutsuzca babasını onu kasabadaki okula göndermeye ikna etmeye çalışıyordu.
" Kai, bunları aştığımızı düşünüyordum. Çocuklarını liseye kadar kasaba okuluna gönderen çok az değişken var ve bunu yapanlar... Uhm, aktivistler. "
Kai bu tartışmayı kaybediyordu, yeniden. Artık zamanı kalmamıştı. Okul bir sonraki hafta açılıyordu ve hala babasını ikna edememişti. Bu Kyungsoo'yla günde sekiz saat zaman geçirebilmek için tek şansıydı.
" Jongdae kasaba okuluna gidiyor baba ve iyi bir aileden geliyor. Babasını da küçüklüğünden beri tanıyorsun. "
" Evet babasını tanıyorum ve iyi bir adam ama annesi... Olağandışı diyebiliriz. Bizim sürümüzden değildi biliyorsun. Babası iş için Busan'daki sürüyü ziyarete gittiğinde onunla tanışmıştı. "
Kai geri çekilmeyi istemiyordu. Başını dik tutup babasının gözlerinin içine bakmaya devam etti. Babasının Jongdae'nin annesi hakkında böyle konuşmasından hoşlanmamıştı. Aslında babasının sürülerindeki tüm kadınların önemini göz ardı etme şeklinden de hoşlanmıyordu.
" Bayan Kim çok güçlü bir kurt baba. Eski sürüsünde büyük saygı gören biriydi ve evlenip ayrılması gerektiğinde geride kalan arkadaşları çok üzülmüşlerdi. Jongdae dedesini ziyarete gittiklerinde hala sürüdeki insanların annesini ziyarete geldiğini ve geri dönmesi için yalvardıklarını söyledi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - Chanbaek
FanficKurt adamların insan taraflarının kaybolmaması için diğer kurtlarla eşleşmeleri gerekiyordu. Ancak Alfa Kai şimdiye dek hiçbir kurt adamın başına gelmemiş bir durumla karşı karşıya kalmıştı. Gerçek eşi bir insandı. İnsanlığını kaybetmeden önce insan...