" Bu Jae Hee denen adam insandan ne istiyor?"
" Bilmiyorum alfa. Adam her zaman biraz garipti. Her zaman aşırılık yanlısıydı, insanlarla gerçek bir sorunu var. Yani normalden daha fazla. "
Sürülerindeki en gerilikçi kişi Taeyang'dı ve eğer Jae Hee denilen adam daha kötüyse, bu bir problem demekti.
" Bana bu insan hakkında bildiklerini anlatabilirsin? Adı ne? Neden Bayan Kim'i görmeye gelecekti? Ve bu insan, kuzeninin dişi bir değişkeni kaçıracak ve yavrularını tehlikeye atmasına neden olacak ne yapmış olabilir?"
Taeyang birden olduğu yerde dikleşti. " Ah, şimdi hatırlıyorum. İnsana Bayan Kim'in kız kardeşi hakkında bilgi vermesini istemiyordu."
" Bu doğru olamaz Taeyang." diyerek araya girdi Jihyo. " Bayan Kim tek çocuk. Başka kardeşi yok."
Kai konuşmayı bırakıp Bayan Kim'in evine gitmeye karar vermek üzereydi ki arkadaşının yüzünü görüp durakladı. " Jongdae? Hayalet görmüş gibisin. Bizimle paylaşmak istediğin bir şey var mı?"
" Annemin bir kız kardeşi vardı. Ama otuz yıl önce öldü Kai. Öldürüldü. "
******************************************
Kyungsoo kağıt yığınlarını bir kenara bırakarak ayağa kalktı. Saatlerdir Kai'nin çalışma odasındaki kitapları ve kağıtları okuyordu. Biraz bacaklarını çalıştırmalı ve zihnini açmalıydı. Tüm bu okumalardan öğrendiği tek şey, değişkenlerin boktan tarihçiler olduklarıydı. Ataların ve çocuklarının isimlerinin yanı sıra doğum ve ölüm tarihleri olan isimlerin listesi vardı, ancak bilgilerin çoğu eksikti. Ayrıca çoğu el yazısıyla yazılmıştı ve okunaklı değildi. Bir de insanlar doktorların yazılarının anlaşılmaz olduğunu söylerler diye düşünerek içini çekti.
Bütün bu aramanın en can sıkıcı yanı annesine dair hiçbir bilgiye ulaşamamış olmasıydı. Büyük ihtimalle başka sürünün üyesiydi ve Kai'nin belgelerinde diğer sürülere ait bilgiler oldukça azdı. Odanın etrafında dolanıp kollarını esnetmek iyi gelmişti, biraz sakinleşmesini sağlamıştı. Sonra okuduğu bir şey aklına gelince durakladı. Annesinin adını belgelerde görmemişti ama belgelerden birinde Yunhee ismini gördüğünden emindi. Yeniden masaya oturarak aradığı belgeyi bulana kadar karıştırdı. Jihyo'nun soyağacı listesinde gördüğünden emindi. Jihyo ve Jongdae'yi, çocuklarını ve her ikisinin de ebeveynlerini gösteren bir belgeydi. Gerçi kağıttaki isim Kim YunHee'ydi ama bu, büyük ihtimalle evlendikten sonra aldığı soy isimdi. Belki evlilik evraklarını bulabilir ve sonra kızlık soyadını öğrenebilirdi.
On dakika sonra aradığı cevaplara ulaşmıştı. Haklıydı. Kim Yunhee evlenmeden önce annesiyle aynı soyadı taşıyordu. Ama bu sadece bir başlangıçtı ve şu anda sahip olduğu tek ipucuydu. Belki Bayan Kim'in evine gidip birkaç soru sorabilirdi? Aldığı karardan sonra teyzesi olduğunu düşündüğü kadının adresini yazdıktan sonra Kai'ye nereye gittiğine dair bir not bıraktı ve cevaplar almayı umarak evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - Chanbaek
أدب الهواةKurt adamların insan taraflarının kaybolmaması için diğer kurtlarla eşleşmeleri gerekiyordu. Ancak Alfa Kai şimdiye dek hiçbir kurt adamın başına gelmemiş bir durumla karşı karşıya kalmıştı. Gerçek eşi bir insandı. İnsanlığını kaybetmeden önce insan...