Soo gözünün ucundan binanın gölgesinde duran, onlara bakan bir adam fark etti. Uzun boylu, kaslı ve jet siyah saçları ile oldukça yakışıklı bir adamdı. " O adamı tanıyor musun? Sanki bize bakıyor." diyerek başıyla adamın olduğu yönü işaret etti. Jongdae dönüp adama baktı ve olduğu yerde dondu. Birkaç saniye birbirlerine baktıktan sonra uzun boylu adam başıyla kısa bir selam verip gölgelerin içine yürüyerek kayboldu.
////****////
Tam kapıyı açacakken bir kere daha ensesindeki tüyler dikilirken o garip izlenme hissi her yanını sardı. Otoparka hızlıca göz attı, ama kimseyi göremedi. Sonra ağır bir kapı açılma sesini duydu ve kısa, kahverengi saçlı bir adamın merdiven boşluğuna kaybolduğunu görmek için tam zamanında diğer tarafa döndü.
////****////
"Eğer biri sana neler olduğunu anlamamıza yardımcı olabilecekse, bu kesinlikle teyzendir."
////****////
" Ben sadece seni hayatta tutmaya çalışıyorum! Anneni öldürdüler ve ben seni almalarına izin vermeyeceğim!"
*******************************************
Kyungsoo'nun ağzı şokla açıldı. Geriye doğru tökezledi ve kanepeye düştü. Babası tamamen dengesiz, mantıksız ve kontrolden çıkmış gibiydi. Annesinin öldürüldüğünü ilk kez duyuyordu.
"Annem bir trafik kazasında öldü, hatırladın mı? Baba, iyi misin? "
" Hayır değilim. Dehşete kapılmış durumdayım!" Babası da kanepeye oturarak elini iki elinin arasına aldı. " Dinle beni oğlum, bunu bilmeni hiç istemedim ama haklısın, artık çocuk değilsin ve anlaman gerektiğini görebiliyorum." Derin bir nefes aldı ve sonra konuşmaya devam etti. "Annen bir trafik kazasında ölmedi."
" Ne? Kazada ölmedi mi?"
Babası başını iki yana salladı. " Hayır. Kurtlar tarafından saldırıya uğradı. "
" Kurtlar...?" Soo'nun sesi giderek alçalmış ve kırılmıştı.
" Evet. Annen hamileliğinin son aşamasındaydı, her an doğmanı bekliyorduk. Birden bağırdığını duydum ve oturma odasına koştum. Biri kapıyı yumrukluyordu. Annen korkudan çılgına dönmüştü. Onu öldüreceğini ve bir an önce evden çıkmamız gerektiğini söylüyordu. Telaş içinde mutfağa gittik, arka kapıdan kaçmayı umuyorduk ama odanın ortasında duran ve bize hırıldayan üç büyük kurt vardı. Annen yatak odasına kaçmayı başardı. Ben de bir kızartma tavası aldım ve onları durdurmaya çalıştım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - Chanbaek
FanficKurt adamların insan taraflarının kaybolmaması için diğer kurtlarla eşleşmeleri gerekiyordu. Ancak Alfa Kai şimdiye dek hiçbir kurt adamın başına gelmemiş bir durumla karşı karşıya kalmıştı. Gerçek eşi bir insandı. İnsanlığını kaybetmeden önce insan...