8. Bölüm - Beyaz Kurt

2.9K 225 120
                                    

" Onu koruyamamıştım. Ama sen hayattaydın. Gerçek bir mucizeydi. Seni kollarıma bıraktılar ve kaçmamız gerektiğini söylediler. Hayatta kaldığını öğrenirlerse seni de öldüreceklerini söylediler. "


" Bunu sana kim söyledi, baba? Evine girmiş olan adamlar mı? "


" Hayır, farklı iki kişi. Yardıma ihtiyacımız olduğunu nasıl bildiklerini bilmiyorum, ama biliyorlardı. Her nasılsa bize yardım ettiler. O adamı ve kurtları korkuttular ve seni kurtardılar. Anneni kurtaramadılar ama seni kurtardılar. "


////****////


Soo ona yalvardığında, saf bir içgüdüyle sadece eşine ihtiyacı olan şeyi vermek isteyen insan vücudu kurt formuna dönüşmüştü ve Soo'nun vücudu onu takip etmişti. Hala birbirlerine bağlıydılar ama erkekliği artık bir insanın içinde değil, bembeyaz bir kurdun içindeydi.


////****////


" Sen bir kadın değilsin. Aletinle bu kadar haşır neşir olduktan sonra bundan son derece eminim. Ama Soo... Şimdi söyleyeceklerimden korkma ama..." Derin bir nefes daha aldı ve aceleyle cümlesini bitirdi.


" Sen bir değişkensin."



**********************************************



İki adam da bir süre sessiz kaldılar. Kai eşinin söylediklerini iyice sindirmesini bekledi. Sadece bir insan değil, aynı zamanda bir kurt olduğunu.



" Ben bir değişken miyim? "


Kai başını salladı.


" Ve bunu düşünmenin nedeni? "


" Bunu biliyorum çünkü dün gece değiştin. Birlikte olduğumuzda, değiştin ve çok güzeldin. Lanet olsun sarışın, kurdun insan halin kadar muhteşem. "


" Değiştim mi? "


" Evet. "


" Bir kurda mı? "


" Evet. "


" Dün gece? "


" Evet. "


" Dün gece bir kurda mı dönüştüm? "


" Evet Soo, ne kadar farklı şekilde sorarsan sor cevap aynı olacak. "



" Alay etmeyi kes Kim. Erkek arkadaşım bana seks yaptığımızda vücudumun bir kurda dönüştüğünü söyledi. Ve bu erkek arkadaşım aynı zamanda gözlerimin önünde çocukluğumdaki evcil hayvanıma dönüşebiliyor. Bu yüzden, eğer lanet parçaları bir araya getirme konusunda biraz yavaşsam kusuruma bakma. "

Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin