" Ondan kurtuldum derken tam olarak ne kastediyorsun? Chanyeol' dan kurtulamazsın. Dört asırlık bir vampirden bahsediyoruz, bunu bilmiyor musun? "
/////****////
" Onlar yoksa..." " Gözlerini kıstı ve bir adım yaklaştı. " Öyleler. " dedi. " Bunlar diş izleri. " Kafasını kaldırdı ve şaşkınlıkla bana baktı. " Senden besleniyor. " Wonho bakışlarını tüm vücudumda gezdirdi ve kaşını çattı. " Bunu yapamayacağımızı sanıyordum. Sen bir değişkensin. " Başını öne eğdi ve birkaç kez burnunu çekti. " Evet, kokusunu alabiliyorum. Chanyeol 'un kokusunu taşıyorsun ama o çürük koku da var. O halde senden nasıl beslenebiliyor? "
" Hepsi yalan, değil mi? " dedi heyecanla, büyük bir gizemi çözmüş gibi. " Bahse girerim değişkenler hiç de zehirli değildir. Geri kalanımızı insan kanıyla beslemek için her şeyi yaptı, böylece değişken kanını kendisine alabilirdi, değil mi? "Öne atıldı ve çenesini boynuma kenetledi, dişlerini geçirip büyük bir yudum çekti. Bu Chanyeol 'un ısırığına hiç benzemiyordu. Çok acıttı. O pislikten kurtulmak için tekme atmaya hazırlandım ama sonra Wonho başını geri çekti ve deli gibi sarsılmaya başlamadan önce gözleri fal taşı gibi açılarak bana baktı. Saniyeler içinde yere yığıldı, titremeye başladı ve ardından son, acılı bir inilti çıkardıktan sonra hareketsiz kaldı.
Depoda akan suyu ve küveti olan bir oda vardı. Chanyeol deponun geri kalanında yaptığı gibi pencereyi tahtalarla kapatmıştı, bu yüzden gece ve gündüz banyo yapma zevkini yaşayabiliyorduk. Kollarında benimle bodrum basamaklarını tırmandı. Banyoya vardıktan sonra " Ayağa kalkabilir misin? " diye sordu, ben başımı sallayana kadar beni ayağa kaldırmak için bir harekette bulunmadan. O zaman bile beni yavaşça, nazikçe indirdi ve elini çekmeden önce sabit durmamı bekledi. Üzerime örttüğü gömlek yere düştü.
" İyiyim. " dedim gülerek. " Yaralanmadım. " Omuz silktim. " Sadece sana yakın olmak istedim. " Ayak parmağımı yere sürttüm. " Sanırım fark ettiğimden biraz daha fazla korkmuş olabilirim. "
Kolunu belime doladı ve beni kendine çekip sarıldı. "Çok üzgünüm bebeğim. " dedi. " Bütün bunları sana yıkmak istemedim. "
" Bunların hiçbiri senin hatan değildi. " dedim. " Aksine, benim hatamdı. Wonho sürü arazilerini satın alma kararına kızmış. "
Chanyeol öfkeyle, " Wonho başına gelenleri hak eden bir aptaldı. " dedi. Parmaklarını vampirin beni ısırdığı boynumdaki noktaya bastırdı. " Sana dokunmaya, seni ısırmaya hakkı yoktu. "
Elimi elinin üzerine koydum. " Öldü. " diye hatırlattım ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - Chanbaek
FanfictionKurt adamların insan taraflarının kaybolmaması için diğer kurtlarla eşleşmeleri gerekiyordu. Ancak Alfa Kai şimdiye dek hiçbir kurt adamın başına gelmemiş bir durumla karşı karşıya kalmıştı. Gerçek eşi bir insandı. İnsanlığını kaybetmeden önce insan...