Bölüm 31

1.2K 150 139
                                    

 "OMEGA!" 

Konsey bebeğin türünü açıkladığında herkes gergince tuttuğu nefeslerini vermişti.Minho ve Jisung birbirine sarıldığında ikisininde gözlerinden yaşlar süzülmüştü.

"Bu durumda bebek sorun teşkil etmediği için kürtaja gerek duyulmamıştır.Dava burada kapanmıştı!" Kurul son sözünü söylediğinde bir daha buraya gelmemek üzere oradan ayrılmışlardı.

4 Ay Sonra

Bebek 5. Ayını doldurmuştu.Jisung bu süre zarfında oldukça zor zamanlar geçirmişti.Sürekli hastane odalarında günlerini geçiriyordu neredeyse.Tam bir Omega olmadığı için rahmi, bebeğin gelişimi için yeterli genişlikte değildi.

Yine gece ağrılarla uyanıp hastanede ki oda da yerini almıştı Jisung.Doktorlar hem onu hemde bebeği rahatlatmakiçin ellerinden geleni yapıyorlardı.

"Sanırım bebeği erken almak zorundayız." Doktor ultrasonda kontrolleri yaparken Jisung'un sancıları biraz olsun hafiflemeye başlamıştı.

"Ne! Bu tehlikeli değil mi?" Jisung panik olmuştu doktorun dediğini duyuna.Minho eşinin elini sımsıkı tutarken doktordan gelecek yanıtı bekliyordu.

"Sorun olacağını düşünmüyorum Jisung.Bebek yeterli büyüklükte ve gelişimini neredeyse tamamlamış görünüyor.Daha 1 Ay olmasına rağmen nasıl bu kadar çabuk gelişti bende inanamıyorum açıkçası." 

Doktorun olumlu konuşması rahatlatmıştı ikisini de.Şimdi tek sorun doğum süreciydi.Yavrularını erken kucaklarına almak onları ne kadar mutlu etse de.Doğum anı Jisung'a bir şey olmasından korkuyordu Minho.Ne olursa olsun onun bir yanı Alfaydı sonuçta.Alfaların doğumları hep daha riskli olmuştur bu zamana kadar.

"2 gün daha dayanabilir misin Jisung? 5.Ayı tamamen dolduralım en azından." Doktor masasına geçip konuştuğunda Jisung onu kafasıyla onaylamıştı.

"Dayanabilirim sanırım.Bu kadar sabrettim 2 güncükten bir şey olmaz."

"Tamam o zaman 2 gün sonra sabah erken saatte sizi burada bekliyorum.Kurt formunda doğum yapacasın.Bunları zaten daha önce konuşmuştuk.Böylesi daha az riskli."

Birlikte eve döndüklerinde Jisung yatakta ki yerini almıştı yine.Hareket ettikçe ağrıları çoğalıyordu çünkü.Bu süreçte Minho ona çok iyi bakıyordu.Bütün her şeyi bırakıp sadece Jisung ile ilgileniyordu.Jisung bu yüzden kendini biraz kötü hissediyordu.Bebek gibi Minho'ya muhtaç olmak kötü hissettiriyordu.

"Havuz kenarında uzanmak ister misin bebeğim? Hava çok rahatlatıcı." İşte Minho yine aynı şeyi yapıyordu.

"Minho! Bunu yapmak zorunda değilsin.Sürekli dibimde olmak zorunda değilsin.Sürekli beni mutlu etmek için uğraşmak zorunda değilsin.Seni bu kadar uğraştırdığım için zaten çok suçlu hissediyorum." Jisung en sonunda patlamıştı.

"Sakın! Sakın böyle düşünme Jisung! Ben bunları zorunda olduğum için yapmıyorum.Ben seninle,bebeğimizle ilgilenmeyi seviyorum.Bu beni mutlu bile ediyor." Minho'nun ani çıkışı Jisung'u susturmuştu.

"Ama benim yüzümden kendinle bile ilgilenemiyorsun.Seninde nefes almaya ihtiyacın var Minho.Kardeşlerini görmeye bile gidemiyorsun benim yüzümden,anca onlar buraya gelirse görüşüyorsunuz." 

Bu süre zarfında Seungmin ve Felix evden tamamıyla taşınmıştı.İkisi de eşleriyle birlikte ayrı eve çıkmışlardı.İki tane yakın mesafede güzel birer ev tutmuşlardı.

"Jisung yapma böyle lütfen.Ben seninle ilgilenirken çok mutluyum,lütfen kapatalım bu konuyu.Beni gerçekten üzüyorsun." Minho eşine sokulup boynuna öpücüklerini sıralarken konuşmuştu.Jisung bu durumda konuyu kapatmak zorunda kalmıştı.

MÜHÜRLENMİŞ(Minsung-Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin