Minho ve Jisung kızıyla birlikte sahil kenarında kurt formunda koşarken mutluluk feromonları uçuşuyordu.Bu tatil herkese çok iyi gelmişti.Yarın dönecek olmalarının burukluğu olsada şuan ki zamanı dolu dolu geçiriyorlardı.Sulli artık kontrollü bir şekilde kurt formuna dönmeyi öğrenmişti.Küçük beyaz kurt Minho'nun üstüne atlarken Jisung kumların üzerine uzanmış gün batımını izliyordu.
Diğerleri eşleriyle birlikte vakit geçirmeyi tercih etmişlerdi.Felix eşinin göğsün de dinlenirken uyumak üzereydi.Changbinle tekrar yavru yapmaya karar vermişlerdi tatilinde etkisiyle.Eskiye göre daha iyi hissediyordu Yorucu ve keyifli birliktelikten sonra Changbin eşinin saçlarını okşuyordu.
"Doğacak yavrumuzu koruyacağıma söz veriyorum Felix.Doğmamış yavrumuzu hiç tanımamış olsakta onu hiç unutmayacağım."
"Bu tatil bazı şeyleri düşünmem için bana bir fırsat oldu Changbin.Şuan karnımda onun büyümesi hissedebilirdik...Doğru bir karar verdik artık üzüntüleri bir kenara bırakıp doğacak olan yavrumuza iyi birer ebeveyn olmaya çalışalım."
"Seni çok seviyorum Felix." Changbin eşinin saçlarına öpücükler bırakırken bu huzurlu anın tadını çıkartıyordu.
Hyunjin ise evin arkasında kalan ormanlıkta eşiyle yürüyüşe çıkmıştı.Uzaktan gelen sahilin tuzlu hoş kokusu ve yanında ki Omeganın tatlı feromonları kurdunu heyecanlı bir hale sokuyordu.
"Şu tarafa ilerleyelim.Sanırım oraya çıkarsak yukarıdan sahili görebiliriz." Hyunjin Jeongin'in elini sımsıkı tutarken o tarafa doğru ilerlemeye başladılar.
"Yoruldum Hyunjin,burası çok dik tepe!" Jeongin mızmızlanmaya başlamıştı.Bu duyan Alfa gülümseyerek biranda kucağına almıştı eşini.
"Beni kucağına almanı söylemedim! Yere indir beni yürüyebilirim!"
"Yoruldum dedin ama Omegam."
Jeongin daha fazla ısrar etmeden kollarını Alfasının boynuna dolamıştı.Burnunu mühürün olduğu noktaya yerleştirip keskin Alfa feromonlarını keyifle soluyordu.
"Ohaa! Buranın manzarası mükemmel! Keşke daha önce buraya çıksaydık." Hyunjin'in heyecanlı bağırışıyla Jeongin transtan çıkmıştı.Gözlerini açıp Hyunjin'in kucağından indiğinde nefes kesici manzarayla karşılaşmıştı.
"Denizin ve günbatımının mükemmel birleşimi..." Büyülenmiş bir şekilde mırıldandığında belinde iki çift kolu farketti.Hyunjin kollarını arkadan eşinin beline dolayıp boynuna öpücük bırakmıştı.
"Böyle mükemmel bir manzarayı,böylesine mükemmel bir eşle seyrettiğim için çok şanslıyım."
Chan ve Seungmin ise denizin ortasında sahilden uzak, birbirleriyle iç içe geçmiş bir şekilde günbatımını izlerken uzanıyorlardı.
Chan yakınlardaki bir limandan orta büyüklükte bir tekne kiralamıştı bugünlük.Sabahtan beri denizden dolaşıyorlardı tekneyle.Issız koylarda yüzüp bol bol eğlenmişlerdi.
Şimdi ise günün yorgunluğunu birbirine sarılıp uzanarak çıkarıyorlardı.Lezzetli bir ızgara balık yemişlerdi az önce.Chan'ın babası yemeğin ortasında aramıştı onu.Şirkete dönmeleri gerektiğini söyleyip duruyordu artık.
"Keşke dönmesek ve burada böyle sahilin kenarında yaşasak." Seungmin iç çekerek konuşmuştu.Yarın hiç dönmek istemiyordu şehire.Evleri her ne kadar yeşillik ormanlık alanda olsa da yine buranın yerini tutmazdı.Burasının havası, atmosferi bambaşkaydı.
"Fırsat bulduğumda tekrar geleceğiz bebeğim,söz veriyorum."
"Sadece ikimiz ama."
"Hayır sadece ikimiz değil." Chan'ın dediğiyle Seungmin kaşlarını çatıp arkasında ki bedene dönmüştü.
"Sen,ben ve yavrumuz..." Bunu duyan Seungmin keyifle kıkırdamıştı.
"Buna daha karar vermedik Chan.Hem ben yakın zamanda gelmek istiyorum."
"O zaman kucağımızda değilde senin tatlı karnında bizimle gelmiş olur." Chan son iki gündür yavru isteyip duruyordu.Her birlikteliklerinde Seungmin 'e soruyordu ama Seungmin kabul etmiyordu.Biraz daha zaman istiyordu.
"Hazır olduğumda seninle sabaha kadar yavru yapacağım,söz veriyorum Alfam."
----Andre sahibinin evinde kalıyordu onlar evde yokken.Tamamen iyileşmişti o olaydan sonra.Sadece gün içinde basit bir kaç egzersiz yapmasını istemişti doktor.
Yalnız bir Beta olduğu için efendisinin evde olmaması ona kendini kötü hissettirmişti.Geçen gün Minho'nun babasının mezarına ziyaretine gittiği için zaten biraz duygusallaşmıştı.Tek ailesi Bay Lee'di bu yaşına kadar.Onu ailesi ölünce evlat edinmişti.15 yaşında Bay Lee ile yaşamaya başladığında Minho daha yeni doğmuştu.Onu hep kendi çocuğu gibi hemde sağ kolu,en güvendiği adamı olarak yetiştirmişti Bay Lee.Hayatı boyunca bu aileye minnettar olacaktı.
Hiç bir zaman bir eş istemedi Andre.Tüm hayatını bu aileye adadı.Şimdi 30'larının sonunda bir Betaydı.Hiç ruh eşiyle karşılaşmamıştı bu zamana kadar.Sosyal de değildi.Arkadaşı bile yoktu.Minho ile aralarında 15 yaş olmasına rağmen Minho çocukken onunla iyi anlaşırdı.
"Son yalnız gece.Yarın dönecekler sonunda!" Salonda bir başına otururken mırıldanmıştı.
Sabahın ilk ışıklarıyla kapının zili yankılanmıştı evin içinde.Andre hızla yataktan fırlayıp üstünü hızlıca düzeltti.Efendisinin geldiğini düşünmüştü.Hızla aşağı inip kapıyı gülümseyerek açtığında biranda yüzü düştü ve ciddi bir ifade takındı.
"Merhaba, Bay Lee ile görüşmeye geldik,evde mi?"
Resmi giyinimli yaşlı Alfa ve yanında ki iki genç koruma olduğunu varsaydığı Betalar Andre'den bir cevap bekliyorlardı.
"Efendim evde yok.Ne için geldiniz?"
"Biz Amerika'da ki Araştırma Kliniğinden geliyoruz.Bay Lee bizimle bir anlaşma yaptı ama Sigmayı bize getirmedi.Öğrendikki ölmüş.Biz de Sigmayı bizzat almaya geldik."
Final yapayım mı? Yoksa devam edeyim mi çok kararsızım.Sizce ne yapayım? Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim:))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜRLENMİŞ(Minsung-Omegaverse)
Lobisomemİki Alfa'nın mühürlenmesi yasak olan bir bölge de yaşanılan aşk.Yaşadığı yerde kabul görecekler miydi? Ölüm cezası mı alacaklardı yoksa kendilerini kabul ettirecekler miydi? Her şey belirsizdi. Omegaverse Mpreg Minsung ChanMin ChangLix Hyunİn