Aaron membawa tubuh Neil ke dalam hotel. Orang yang lalu mula memandang nakal tubuh Neil yang tidak berbaju dan berseluar.
Aaron merengus kasar. Dia tak suka orang pandang Neil macam tu. Dia pula tak ada pakaian untuk tutup tubuh seksi Neil.
Sebaik sahaja pintu dibuka, dia terus mencampak Neil di katil.
"Haih, menyesal pula tarik budak ni dari club tadi. Habistu, siapa suruh ghairah sangat kat atas pentas tu?"
Masa tu dia nampak Neil hampir tunjuk alat sulitnya, entah kenapa bergegas dia ke belakang pentas dan menarik lelaki itu keluar.
"Biarlah dia tunjuk. Aku juga yang syok." kepalanya diketuk.
Neil tersedar.
Aaron pula merungkaikan tali lehernya, lengan bajunya disinsingkan.
Dia memandang wajah mabuk Neil. Neil bangun lalu mendekat Aaron sambil tersenyum.
"Hey you.. you want me?" Neil memeluk tubuh Aaron. Dia mengeselkan pisangnya ke tubuh Aaron.
Tubuh Aaron mula mengigil apabila pisang Neil bergesel ke perutnya.
Aaron menolak tubuh Neil. "Tepilah.." dadanya mula berdegup kencang. Burungnya mula naik. Tiba-tiba dia terasa burungnya dipegang.
"Dah naik... fuck me!" ujar Neil lagi sambil itu membuat gaya fuck di hadapan Aaron.
Pisang Neil yang mencanak mencucuk perut Aaron. Aaron menelan air liurnya.
Burungnya mula mencanak naik seperti pisang Neil. Aaron mengelengkan kepalanya.
"Oh my.. aku dah lama tak sentuh orang. Nasib kau la budak!" Aaron terus menolak Neil ke katil dan mengfuck Neil!
Neil memegang kepalanya. Matanya terpisat pisat memandang sekeliling bilik.
"Aduh, sakitnya kepala aku. Mesti banyak sangat aku minum ni.." dia bangun lantas dia menjerit memanggil rakannya.
"Fikri? James? Easa?" dia mencari sekitar ruang bilik.
"Aik, takde orang? Diorang tinggalkan aku ke?" dia mana ingat semalam dia jadi apa. Maybe diorang yang hantar dia ke sini.
Dia berdiri di hadapan cermin. Dia terkejut melihat dirinya yang bertelanjang.
"Oh my god! Siapa yang bogelkan aku ni? Takkan lah.. takkan la dekat club tu aku bogelkan diri sendiri? Ahhh! Baju mana baju?" dia mencari baju yang dia pakai semalam.
Tetapi tiada. Dia ternampak baju dan seluar yang elok berlipat di satu kerusi.
"Hmm, nasib baik diorang bagi baju." setelah itu, dia menukar bajunya.
______
"Bro, apahal kau tinggalkan aku kat hotel semalam?" tanya Neil sambil berpeluk tubuh. Fikri mengerutkan dahinya.
"Bila masa pula kitorang tinggalkan kau kat hotel? Ha, kau pergi mana? Kau kata hotel, dengan siapa?" Neil mengerdipkan matanya.
"Eh, bukan korang? Habistu siapa dengan aku semalam?"
"Aku tak tahu. Aku ingatkan kau pergi dengan sir Niki. Maklumlah, kau dah mabuk gila masa tu."
"Jap, aku mabuk sampai aku bogel ke wey? Semua nampak pisang aku?" spontan tangannya memegang pisangnya. Fikri tergelak.
"Hampir wey, nasib baik masa tu ada orang tarik kau. Kalau tak, dah nampak dah pisang kau tu. Kau tahu tak, semua nampak pisang kau terbongol besar dalam boxer kau tu." usik Fikri.
"Ha, siapa tarik aku? Amboi kau, sempat ea mata tu." Neil menjeling. Fikri ketawa.
"Aku ingatkan yang tarik kau tu, sir Niki. Sebab kitorang tak nampak sebab gelap." Neil menganggukkan kepalanya. Dia sebenarnya risau.
Risau fuck orang lain selain Niki. Dia mana suka main fuck² dengan orang lain selain partner sendiri!
"Again and again! You nak i pecat you ke Mia?!" tengking Aaron. Mia dah tertunduk takut.
"Kali ni, kali kedua tahu tak you buat kesalahan! What wrong with you?! You memang tak suka ea buat kerja ni?! Tell me?!" tengking Aaron lagi.
Hati dia panas apabila mendapat tahu, Mia tidak menjemput anaknya ke sekolah.
"You tahu tak Becca tu anak i! You saja je kan? Nak kena pecat ke?" Mia mendongak memandang wajah bengis Aaron. Dia mengeleng.
"Ma-maafkan i bos."
"Huh, maaf. maaf. maaf. tu je lah you tahu! tapi tetap buat lagi!" Mia menunduk.
"I janji tak buat lagi. Tolong jangan pecat i." rayu Mia. Aaron mengeluh. Memang dia takkan pecat Mia.
Sebab bagi dia, Mia adalah PA dia yang terbaik. Cuma bab ni sahaja PAnya culas.
"Keluar la. Mulai harini, you dah tak perlu jemput Becca lagi. Along i dah mengamuk suruh i cari babysitter. So, i nak sekarang you pergi warkan iklan untuk cari babysitter." arah Aaron.
Mia hanya menganggukkan kepalanya, secepat kilat dia keluar dari bilik Aaron.
"Selain itu.." dia memandang tubuh Mia. Tetapi perempuan itu sudah tiada.
"Ish, hilang pula dia! Aku belum habis cakap lagi. Mia!!!!"
YOU ARE READING
A A R O N
RomanceSelepas kematian isterinya, Aaron mengambil Neil bekerja dengannya sebagai babysitter anaknya, Becca. Melihat Neil melayan anaknya dengan baik dan sentiasa ceria, dia terjatuh cinta pada jejaka muda itu. Akhirnya mereka berdua bercinta apabila masi...