"Ahh, ahh. Fuck me. Fuck me." ujar lelaki itu. Tubuh Aaron laju menghayung burungnya ke dalam lubang punggung lelaki itu.
Sesekali tangannya menepuk punggung milik lelaki itu.
"Ahh. So delicious." ujar Aaron dengan wajahnya yang ghairah. Dia baring di atas katil dan menolak wajah lelaki tersebut di burungnya.
"Suck my dick." ujar Aaron seraya menolak wajah lelaki itu di burungnya.
Lelaki itu menjilat dan menyonyot burungnya dengan gelojoh. Aaron mengerang sedap. Dia mengengam rambut lelaki itu dengan kuat.
"Ah, your mouth so delicious. Faster!" makin laju desahannya apabila lelaki itu menjilat dan mengocok burungnya.
Selepas itu, cecair putih terus menyembur ke wajah lelaki itu dengan banyak.
Laju lelaki itu mejilat membersihkan cecair putih itu di burung Aaron. Nafas Aaron tersekat-sekat menahan rasa sedap.
Kring kring!!
Aaron terbangun dari mimpi basahnya apabila terdengar bunyi deringan jam telefonnya. Dia mengeliat.
"Ah, mimpi lagi mamat tu." Dia menyentuh burung yang naik. Biasalah. Pagi-pagi lagi adiknya itu sudah bangun.
Dia mengusap burungnya yang telah basah dengan cecair putihnya.
"Ah mimpi dia, terus keluar sperma aku. Kena cari dia lagi ni. Dah gian ni. Ahhh." makin laju dia mengocok burungnya sambil membayangkan wajah seksi Neil.
"Weyh, besok birthday sir Niki kan?" tanya Easa. Fikri hanya mengangguk. Dia bermain telefonnya, maklumlah. Tengah rehat.
Sesekali dia tersengih melihat telefonnya. Bibir juga sesekali dia jilat.
"Hoi! Tengok porno ke apa?" usik Easa.
"Otak kau porno! Aku tengok cake ni. Sedap nyaa." Fikri menunjuk video cake. Tapi cake itu bentuk pisang.
"Hahahaha. Betul ke kau terliur dengan cake tu? ke kau terliur dengan 'pisang' tu?" perli Easa.
Fikri hanya ketawa mengekek. Dia memandang James.
James duduk sambil tangannya ada telefon. Tak berkelip dia memandang telefonnya itu.
"James tu ha, tengok porno." mereka ketawa mengekek. Tahu sangat James kalau time rehat selalu tengok video porno.
"Weyh, korang nak bagi hadiah apa ea kat sir Niki?" tanya Mihat tiba-tiba.
"Aku bagi kondom." ujar James sambil mengangkat tangannya. Tetapi matanya tetap di telefon.
"Choi, dengar pula dia orang bercerita." ujar Easa sambil mengelengkan kepalanya.
"Jap, kondom ea.. kita bagi banyak banyak la. Macam Sarawat bagi kat Tine tu." ujar Mihat lagi dengan ketawa mengekek.
"Aku setuju dengan kau Mihat! Habislah hari-hari bos kita kena dengan bos besar kita tu." mereka ketawa mengekek.
"Hoi pahal gelak-gelak ni?" tiba-tiba Neil datang. Terus terdiam mereka.
"Takde lah, tengah fikir nak bagi apa kat sir Niki." kata Fikri.
"Saya bagi kondom, boleh ke sir Neil?" tanya James. Membulat mata Neil.
"Takde hadiah lain ke?"
"Tu je kami mampu." mereka ketawa mengekek. Mereka tidak hiraukan mata besar Neil pada mereka.
Maklumlah, mereka senior semasa Neil masuk ke cafe tersebut. So dorang tak takut. Neil pun layan staffnya macam kawan-kawan.
Cuma James je tak berapa berani, sebab dia baru bekerja di situ.
"Apa apa la korang ni. Btw, aku nak buat suprise dekat bos besar korang tu." Neil tersengih sengih.
"Suprise apa tu?" tanya Easa. Neil hanya tersengih.
"Kau dah cari ke babysitter tu?" tanya Lukas. Mereka makan bersama di meja makan tersebut. Aaron mengeluh kecil.
"Hmm, tengah mencari la ni." dia mengusap rambut Becca. Aaron terangguk angguk.
"Kau amik perempuan ke lelaki?"
"Dua-dua." kata Aaron lagi. Lukas memandang lama wajah Aaron.
"Pastikan perempuan ya." kata Lukas dengan tegas. Aaron mengerutkan dahinya.
"Lah, tak kisah la lelaki ke perempuan, siapa yang nak, Aaron ambil je." Lukas menghempaskan sudunya di pinggan. Mereka terkejut.
"Dengar cakap aku. Cari yang perempuan sahaja!" Aaron mengeluh.
"Yalah." Aaron makan dengan geram. Dean di sebelah Lukas hanya mengeleng dengan sikap Lukas.
"Uncle Lukas." panggil Becca. Lukas senyum manis pada Becca.
"Ye sayang, kenapa?"
"Semalam kan, Becca dengar bunyi pelik dekat bilik uncle Lukas dengan uncle Dean. Bunyi macam ahh.." Becca mengerutkan dahinya.
"Hmm!" Dean meraup wajahnya. Muka Lukas bertukar merah. Aaron simpan senyum.
"Kitorang ada projek besar semalam." kata Lukas dengan selamba. Dean menjeling.
"Macam mana Becca boleh dengar ni? Tak tidur ea semalam? Intip kitorang?" usik Dean.
"Hmm, hehe. Becca turun amik air. Haus. Air dekat bilik Becca dah habis. Papa tak refill pun." kata Becca dengan petah.
"Hm, lepasni rajin rajin la tengok air anak tu.. tak pasal terkantoi..." kata Lukas dengan perlahan sambil memandang tajam ke arah Aaron. Aaron hanya tersengih.
YOU ARE READING
A A R O N
RomanceSelepas kematian isterinya, Aaron mengambil Neil bekerja dengannya sebagai babysitter anaknya, Becca. Melihat Neil melayan anaknya dengan baik dan sentiasa ceria, dia terjatuh cinta pada jejaka muda itu. Akhirnya mereka berdua bercinta apabila masi...