"What? Sumpah la Neil?" Niki duduk di katil seraya itu menarik rambutnya. Wajahnya nampak muram.
"Im sorry sayang. I janji esok hari tu kita spend time okey?" pujuk Neil.
"No, i nak hari jadi i ada you. You are my partner. My lover. I want you beside me." ujar Niki dengan wajah yang muram.
Neil tersenyum, seraya itu mengusap wajah kacak Niki.
"I know, tapi i ada hal masa tu.. sorry ea baby?" dia mengucup bibir Niki. Niki merengus.
"Baby.."
"Okey fine. But right now, you kena teman i tengok movie."
"Movie? Movie gay yang you cakap hari tu?"
"Yes." Niki tersengih seraya membuka netflix di tv besarnya.
"Hot kan?"
"Of course." kata Niki seraya memandang wajah Neil dengan jilatan bibirnya. Neil hanya tersenyum.
________
"James! Kau dah panggil dia kan?" tanya Neil. Dia melihat jam di tangannya. Kecewa juga dia, datang- datang je tak nampak batang hidung Niki.
"Saya dah ketuk bilik dia, tapi senyap je." kata James sambil mengaru kepalanya.
"Aik, takkan dah tidur kot? Baru pukul 2 pagi.." kata Easa. Neil sengaja cakap tak datang padahal dia dengan rakannya nak buat suprise dekat Niki pukul 2 pagi.
Mustahil Niki dah tidur, padahal tetamu masih ada lagi.
"Takpelah, aku pergi bilik dia." bergegas langkahnya ke arah bilik Niki.
"Niki, baby. Im here." dia mengetuk pinti bilik Niki. Dia memulas pintu Niki tetapi berkunci. Neil mengerutkan dahinya.
Dadanya tiba-tiba berdegup kencang.
"Niki! Buka la pintu!" jerit Neil. Geram dia dengan Niki. Tidur mati ka? Pintu bilik Niki hampir nak roboh Neil ketuk.
"Bos, macam mana?" James datang tiba-tiba. Diikuti Easa, Fikri dan Mihat.
"Mamat ni tak buka pintu lah. Ada kunci pendua tak? Risau pula dia pengsan."
James memandang sekeliling. Matanya tertancap segugus kunci di dinding. Lantas dia mengambil.
"Ini kot kuncinya." Neil terus ambil satu kunci lalu mencuba buka. Pintu boleh dibuka, sekali dia memulas.
Dia tergamam melihat pemandangan di hadapannya.
Mereka yang berada di situ terkejut nak mampos. James menekup mulutnya.
"Oh my god! Sir Niki?" Terkejut dia melihat Niki sedang fuck seorang lelaki di atas katil.
Di dinding bilik lelaki itu tertulis 'Happy Birthday Niki.'
"Niki!" jerit Neil. Niki yang sedang sedap menghenjut lelaki tersebut tersentak.
Dia memusing kan badannya, dan dia terkejut melihat Neil dan staffnya di situ.
Nafas Neil turun naik. Wajahnya bertukar bengis.
"Sial!" makinya lantas berlalu keluar daripada rumah tersebut. Tanpa seurat benang, Niki mengejar Neil.
"Neil!" Mata mereka membesar melihat terung besar Niki.
"Tercemar mata aku." kata Easa.
"Eleh, macam tak pernah tengok." perli Fikri.
"Weyh, macam best je terung sir Niki." puji James. Dia tersenyum senyum.
"budak ni. Mata tu!" Easa menjeling ke arah James. Lantas mereka berlalu meninggalkan James keseorangan di hadapan bilik Niki.
"Ehem, hey budak!" Mata James membesar apabila scandal Niki memanggilnya.
"Sini la!" James menujukkan dirinya.
"Yes, its you." dengan perlahan James menghampiri lelaki itu. Lelaki itu berjalan ke pintu bilik Niki lalu mengunci. James tergamam.
"Nak buat apa?"
"Suck my dick."
"What?"
YOU ARE READING
A A R O N
RomanceSelepas kematian isterinya, Aaron mengambil Neil bekerja dengannya sebagai babysitter anaknya, Becca. Melihat Neil melayan anaknya dengan baik dan sentiasa ceria, dia terjatuh cinta pada jejaka muda itu. Akhirnya mereka berdua bercinta apabila masi...