17

387 7 0
                                    

Neil mengelap habuk-habuk almari sambil menyanyi kecil. Sesekali tubuh seksi itu menari.

Aaron yang hanya melihat dari jauh, menelan air liurnya. Selepas itu dia meraup wajahnya seraya bibir digigit dengan geram.

"Geram aku tengok dia." dia jilat bibir sambil tersenyum sinis. Dia menghampiri Neil.

"Happy nampak." tegur Aaron. Dia berdiri betul-betul belakang tubuh Neil.

Neil terkejut bila terdengar suara garau di tepi telinganya, pantas dia pusingkan badannya.

Ughh!

Wajah Neil dan Aaron dekat. Aaron pandang bibir seksi Neil.

Dan,

Chupp. Mata Neil membulat.

"Your lips rasa strawbery. I like it." bisiknya di tepi Neil dan berlalu pergi.

Neil masih kaku. Tak selama itu, dia pegang bibirnya.

Dup dap! dia pegang dada nya pula.

"Eh, kenapa laju sangat degupan jantung aku ni?.. ish Tuan Aaron ni gila!" rungutnya, setelah itu dia tersenyum.

"Eh?" senyuman nya hilang.

"Aku dah gila kot!" dia buat balik kerja yang terhenti tadi.






Lukas memberhentikan keretanya di hadapan sebuah rumah mewah.

"Keluar." arahnya tanpa memandang orang di sebelahnya.

"No!" Nita berpeluk tubuh.

"Kau tak diperlukan lagi." ujar Lukas. Nita merengus.

"No! i nak bekerja dengan Aaron!" bentak Nita.

"Kau tak dengar ke tadi?anak buah aku taknak kau jaga dia. Lupakan jelah pasal tu." tiba-tiba dagunya ditarik kasar.

Mata Lukas membesar bila Nita menekup kedua pipi nya. "What are you doing?!" Nita terus melumat bibir Lukas dengan kasar.

Mereka saling bercumbu. Lama. Sebelum Lukas menolak tubuh Nita. Nafas keduanya sesak.

"Kau gila ke ha?!!" Lukas pandang Nita dengan wajah bengis sambil mengosok bibirnya dengan kasar. Nita hanya tersenyum sinis.

"Itu hukuman i, sebab i tak dapat job tu. Hmm, i like you lips. Sweet!"

"Keluar!!" Nita ketawa kecil dan keluar daripada kereta tersebut, Lukas terus membawa keretanya dengan laju.

"Hahaha. Padan muka kau. Hm, dah hensem dah tapi gay.."








Neil mengaru keningnya. Dahinya berkerut. Sudah lama dia berpusing di ruang tidur Aaron. Benda yang dia cari tak jumpa lagi.

"Aduh, tadi kan aku ke sini amik baju Tuan Aaron. Mesti cincin tu jatuh sini!" rungutnya. Dia mencangkung sambil mencari cincin tersebut. Cincin tu dahlah warna putih sama warna dengan lantai tu!

Sedang Neil mencari, tiba-tiba sepasang kaki berdiri di hadapannya. Bulat mata Aaron. Matanya memerhatikan kaki itu sehingga.... ops! orang itu hanya memakai towel dan... mata nakalnya terhenti dekat... burungnya.. Dia telan air liur.

"Nak ke?"

A A R O N Where stories live. Discover now