George pov:
Když jsem ráno vstal viděl jsem nepřečtenou opravdu od Claye. Nebyla nějak důležitá zpráva. Psalo v ní něco jako "mám pocit z nejsi taky infulencer když máš na ytb něco přes 10mil flw". Nebudu lhát vadilo mi že se díval na můj ytb kanál kde jsem s dreame aka s mým crushem. měl jsem chuť mu napsat,jak zná moje sociální sítě, ale neměl jsem to koukle. Místo toho abych přemýšlel jestli se ho mám zeptal jel zná moje sociální sítě, tak jsem raději šel udělat hygienu. A udělat si mojí oblíbenou snídani.Ve škole jsem šel do skříňky si dát učebnice které teď nepotřebuju. Viděl jsem jak si sapnap aka nick povídá s clayem. Ten idiot- vzpomněl jsem si že takhle jsem říkal dreamovi než jsem se do něho zamiloval. Než jsem stačil přestat myslet na dreama,tak přišel nick. "Čau gogy! Neozval se dream" divně jsem se na něho podíval,nevím o čem to mluví. "Dream chce udělat-" ani to nedořekl a zvonilo.
Přišel jsem do třídy. A sednul jsem si za clayem. Přišel fo třídy učitel, a řekl že budou nové referáty. Nemám rád referáty. A uz vůbec ne ty skupinové.
"Dobre- takze- *čte skupiny* george a clay" řekl učitel a já málem umřel. Proč zrovna s tímhle idiotem. Zničeno nic se clay otočil. Ukázal jsem mu ať se otočí a on se otočil.Šel jsem domů, a přemýšlel jsem co chci mít na svým referatu. Z ničeho nic mi volalo neznáme číslo. Jestli to bude clay tam mně jebne. "Ahoj georgi! Můžeme se zítra vidět kvůli tomu referatu?jina nevím jestli mě máš uloženého. Ale to jsem já clay haha" cože
ČTEŠ
Už Vím Kdo Jsi|dnf|
FanfictionCASTI SE BUDOU UPRAVOVAT!!!!! George má nejlepšího kamaráda dreama Kterého tajné miluje ale bydlí daleko. Tak se s ním nemůže setkat. !!AT VITE,TAK CLAY JE DREAM!! Do třídy přijde nový kluk,jménem clay..... A dál se dozvite!!!