Dream pov:
Jeli jsme ke mně domů. Čeká nás tam sapnap. Jenže chvili budou sami. Musím jet do nemocnice. Včera mi nebylo nejlipe. V nemocnici mi říkali že bych měl přijít kdykoliv kdy mi bude blbě. Nevím proč. Ale musím tam chodit.Přijeli jsme ke mně do baráku a hned jsem viděl jak sapnap běží z baráku k nám. Sapnap nas objal jako kdyby jsme se nikdy neviděli. Sapnap vytáhl z kufrů zavazadla a bral je hned domů. "Už pojedu fo nemocnice. Kdyby něco tak vám milan nebo píšu. A opovažte se do sebe zamilovat! Jinak sapnap chcípne! AHOOJ. nesnáším vás" rekl jsem a nastoupil jsem do auto a jel do nemocnice.
GEORGE POV
Dream odjel a my s spapnapem jsme dostali záchvat smíchu. Je to trošku větší žarlivec no. Po našem záchvatu jsme šli do domů si odlétá jídlo protože jsme měli oba hlad. Chci udělat čínu. Všichni ji máme rádi, takže nikdo nebude kňukat že jim to nechutna.Přišel jsem ke kuchyni a začal vařit. Nevím přesně Co tam dělá sapnap. Ale Ani nechci vědět co tam dělá. Trošku jsem se v té kuchyni vyznal. Ale jen trochu. Po chvíli přišel nechápavi sapnap do kuchyně a divné se díval. "Jsi nikdy neviděl jídlo nebo co?" Divné jsem se na něho teď já kouknul. Raději odešel vybrat film.
Dodělal jsem jídlo a dream přesně došel. Pozdravil sapnapa a později mě. Přišel ke mně a dal mi pusu. Potom se odtrhnul a někde odešel si sednout. Dal jsem jídlo na stul a kluci jsi to hned brali. Snědli to za 0,1 sekundu. Sapnap mě ještě k tomu pochválil že je to prý strašně dobré. Ani nevíte jak moc jsem byl šťastný.
Sapnap vybral nějaký horror či co. Strašně se bojím horroru. Sapnap pustil film a ja se přitulil k dreamovi.
Ten si mě víc přitulil. Nějakým způsobem jsem usnul. Dal jsi už ale nepamatuju.
ČTEŠ
Už Vím Kdo Jsi|dnf|
FanficCASTI SE BUDOU UPRAVOVAT!!!!! George má nejlepšího kamaráda dreama Kterého tajné miluje ale bydlí daleko. Tak se s ním nemůže setkat. !!AT VITE,TAK CLAY JE DREAM!! Do třídy přijde nový kluk,jménem clay..... A dál se dozvite!!!