Dream pov
Let's go! Přimluvil jsem george,aby jel semnou na floridu. Budeme tam společně týden. Ani nevíte jak jsem šťastný ze semnou pojede. Celý den otravuju george. Pořád ho objímám, ale on je furt na mě nasrany. Prý má rád objimani ale ne každou sekundu. Nemůžu za to že jsem šťastný že semnou pojede. A uvidí mojí rodinu!
Ale už za dva týdny končí prázdiny.Za necelé tři hodiny nám jede letadlo! A nemám páru jestli to stihneme do hodiny. Takže musíme rychle jet. I když george nesnáší ale opravdu nesnáší rychle jízdy. Nebo spíš se jich bojí.
Dorazili jsme k letišti. Vzal jsem jeden kufr a jeden batoh. George si vzal batoh a ja kufr. Vyšli jsme na letiště. Bylo to strašně velké letiště, bál jsem se že se tam stratim. Šli jsme si dát zavazadla do nějaké kontroli nebo co to je kurva. Dali jsme tam zavazadla, věděl tich kontrola byl nějaký kluk. Vypadál sympaticky. George si asi všimnul že se na něho dívám,strčil mě loktem do lokta. Kouknul jsem se na něho a dělal že nic.Bez zavazadel jsme si šli sednou na nějake fucking sedačky a čekali.
Po pár minutách čekání jsme šli k jedné paní. Dali jsme ji pásy a letenky. Ta to jen trošku zmáčkla nějakýma nůžkama. Potom jsme už čekali Na letadlo.
Po pár minutách přiletělo letadlo. My jsme hned vstali a šli jsme ke dveřím jít do letadla. Všude jsme hledali naše místa. Byla někde až uprostřed- ve předu. Sedli jsme si a chvili čekali [zase]. Za pár minut nastartovala nebo co udělalo a letělo. My si sedli a čekali[zase] než přiletime na floridu.
ČTEŠ
Už Vím Kdo Jsi|dnf|
FanfictionCASTI SE BUDOU UPRAVOVAT!!!!! George má nejlepšího kamaráda dreama Kterého tajné miluje ale bydlí daleko. Tak se s ním nemůže setkat. !!AT VITE,TAK CLAY JE DREAM!! Do třídy přijde nový kluk,jménem clay..... A dál se dozvite!!!