George pov:
Už odbyl měsíc a já se loučím s matthem. Bal se o mě že si najdu někoho jiného. Taky bych žárlil kdyby matthem odešel někde kde jsou sami kluci. Ale musím už jed. Máme tam být dva týdny. Už teď se těším.TIME SKIP:
Doletěli jsme na místo a byli tu všichni. Ale clay tu taky byl. Co tu dělá? Však není nikdo z dream smp! A proč ho tu všichni znají? Někteří Byli na pokoji tak jsem šel taky. Musím si všechno vybalit. Mám strašně hodně věcí. Budeme tu sakra dva tydny!!Když jsem dobalil lehl jsem si na postel,slyšel jsem jako kdyby někdo otevíral pokoj. Kouknul jsem se a viděl jsem claye. "Co tu dělá-" ani jsem to nedořekl a clay začal mluvit" musím ti něco říct. Vím že mě za to budeš nesnášel. Ale před třema měsícema jsem se tady přestěhoval. Z floridy.. Chtěl jsem ti to říct ale nevěděl jsem jak budeš reagovat."
"Myslel jsme si to" řekl jsem a lehnul jsem si. Vím co mi chce říct. Vím že mi chce říct že je dream.Po rozhovoru s clayem, nebo ho mám nazývat dream? Po našem rozhovoru si dream lehl ke mně a povídal si semnou. Začal večer a my museli jít na Večeři do restaurace. Dream to platil. Docela mi ho líto protože tommy si vždycky tady kupuje drahé věci a dream to platí.
Přišli jsme do restaurace,měli jsme už vybraný a rezervovaný stůl. tubbo a tommy tam hned letěli. Amisey byla s ranbeem. Skeppy a bad šli na záchodky,ani nechci vědět proč. Fundy a dream si povídali, vim ze jsou manželé a vím že mám kluka,ale žárlim. Karl a sapnap byli smutní protože s nima nebyl quackity,taky bych byl smutný. Niki a hannah se tam smáli. A já si šel normálně A sám.
Všichni jsme si sedli a povídali si. Já jsem seděl vedle dream a sapnapem. Teď mi to došlo že jsme se poprvé viděli. Jako celý dream team. Vzal jsem mobil a napsal jsem matthemovi chybí mi. Ale jako fakt. Chybí mi.
Psal jsem si s matthem do té chvíli než dream odešel. Já to moc nechápal ale sapnap mi řekl, že šel jenom koupit jídlo. Musím se z někým vsadit že si tommy koupil milion jídel.
Dream po chvíli přišel. Ale zase někde odešel. Moc to nechápu. Odešl-přišel-odešel. Teď aspoň šel na záchody takže to chápu. Ale zase přišel ale rychle. Proč? "Na záchody nechoďte,pokud nechcete vidět gay porno." Řekl rychle dream. Tak už chápu proč šli skeppy a bad na záchody. Všichni se začali smát ale já si začal psát s matthem.
Po chvíli přišeli číšníci a dali nám všem jídlo. Nevím jak to dream uhadl že jsem chtěl tohle jídlo. Ani jsem mu to neřekl. Ale to jidlo jo moje oblíbená, a on ví co je moje oblíbené jídlo. To aspoň dává smysl.
TIME SKIP:
udělá jsem si hyhiunu a šel si lehnout. Nemyslel jsem na nic jiného než na dream. Nechápu proč se bál me reakce. Nebo proč mi to prostě neřekl. A nebo proč mi neřekl že je gay? Na tohle by byla normální rekace. Opravdu mám někdy chuť dream zabít a neřešit problemi. Lehnul jsem si na bok a vphodě jsem usnul.....
ČTEŠ
Už Vím Kdo Jsi|dnf|
Fiksi PenggemarCASTI SE BUDOU UPRAVOVAT!!!!! George má nejlepšího kamaráda dreama Kterého tajné miluje ale bydlí daleko. Tak se s ním nemůže setkat. !!AT VITE,TAK CLAY JE DREAM!! Do třídy přijde nový kluk,jménem clay..... A dál se dozvite!!!