George pov:
"Georgi lhal jsem ti..ja jsem dream"
Potom co jsem slyšel dream tak jsem se probudil. "Říkal tady někdo dream?" Počkat- proč jsem v nemocnici a vedle mě leží clay!? A mluví o dreamu?"clayi? Proč mluvíš o dreamu, a kde to jsem?" Clay se na mě kouknul a začal mi vysvětlovat co se stalo. Prý jsem byl na nějakém kopci aka mini hora. A když jsem šel dolu tak jsem spadnul. A omdlel. A kluci a niki přijedou až zítra na návštěvu do nemocnice. Počkat! Teď se mu můžu zeptám jak mě našel na sociálních sítích! "Yo a clayi? Jak jsi mě našel na sociálních sítích" řekl jsme a clay se oni nekouknul. Seděl na židli a hlavou ležel na mem lůžku na levé straně.
"Řekl mi to sap-NICK" zdálo se mi to nebo chtěl říct. Sapnap?Po pár minutách ní začal zvonit mobil. Volal mi karl. Co chce?dlouho jsem o něm neslyšel. Doufám že bude mít dobře zprávy. Nebo chce jen otravovat. "Co potřebuješ?" Řekl jsem smutně zároveň unaveně. "No slyšel jsem že jeden z mých kamarádů.TO MYSLIM TEBE. Spadnul z nějakeho kopce omdlel. A je teď v nemocnici. Nechceš si třeba říct. Proč jsi takový kokot?" Zařval karl do telefonu. "No tak jsem kokot no" naštvaně jsem řekl, a tipnul to."kdo to byl?" Ptal se mě clay a kouknul se na mě. " Karl,jeho neznáš. Je to jeden z mých dobrých kamarádů.. který bydlí daleko." Smutně jsem řekl. Vzal jsem si mobil,abych mohl napsat dreamovi co se stalo. Ale ten idiot neodepisovala. Chyby mi.
"Budu muset jít. Návštěvní hodiny jsou omezeny" clay si bral svůj batoh kde měl svoje věci. Přišel ke mně a dal mi menší pusu na čelo. Cože. Clay se mi stejnak nebude nikdy líbit.ja miluju dreama.. jak se teď vůbec má?
Dream pov[vzácnost]:
Poté co jsem odcházel od georgoveho pokoje,jsem se cítil špatně. K Georgovi už něco cítím 2 roky. Kvůli něho jsem se tady odstěhoval. On alespoň neví že tu jsem. Bal bych se mu to říct. Co když mi prostě nebude věřit? I když dneska jsem mu to už říkal. Ale tu dobu byl ještě v koumatu. Díky bohu!Plánuju jet zase na floridu. Chyby mi moje kočka[neumím napsat její jméno rip]. A začíná mi chybět rodina...
ČTEŠ
Už Vím Kdo Jsi|dnf|
FanficCASTI SE BUDOU UPRAVOVAT!!!!! George má nejlepšího kamaráda dreama Kterého tajné miluje ale bydlí daleko. Tak se s ním nemůže setkat. !!AT VITE,TAK CLAY JE DREAM!! Do třídy přijde nový kluk,jménem clay..... A dál se dozvite!!!