George pov:
Ráno jsem se probudil ve skvělé náladě. Máme jít dneska na pláž. Já miluju pláže. S rodinou jsme málo chvili protože jsme neměli nejvíc času. Buď jsem tam chodil sám nebo s mattheme. Musím matthemovi napsat. Po včerejší večeři mi bylo blbě ,takže jsem mu nestihnu napsat. Ale psal mi něco že dneska jedou do kostela se pomodlit. Jsou měřící,moje rodina je právě opak. Nejsou věřící ani jsem nikdy nebyl v kostele. Zajímá mě jak to tam asi bude vypadat. Možná to tam bude vypadat hezký nebo naopak nudně. Musím ale už vstanout. S dreamem mám sraz. Chceme se kouknout na nějakou malou skalu. Musím ale zrychlit abych to všechno stíhal.Potom co jsem byl nachystany byl čas už jít za Dreamem. Před jeho pokojem jsem zaťukal a hned mi otevřel. Jako kdyby mě čekal. "Můžeme už jít? Chci abys mě to stihli než se všichni vzbudí, máme na to jenom tři hodiny!" Řekl jsem dreamovi který na mě zíral. "jojo. Jen počkej musím se ještě převlect" řekl a Odešel do koupelny. Jako pokoj byl o hodně větší než můj. Měl manželskou postel, i když já ji mám taky ale dream ji má větší. Sednul jsem si na postel a čekal než se dream převleče. Dream se převlékl moc hot. Neměl tričko, měl asi kraťasy,nerozeznam rozdíl mezi kraťasy a plavky. A měl košili. Ale košili měl rozeplou takže mu šela vidět jeho svalnata hruď. "Jdeme ven a ne do strip clubu!" Řekl jsem a dream se začal smát.
Vyšli jsme z apartmatu a hledali jsme auto. Ten idiot musel si i vypůjčit auto. Našli jsme ho konečně. To auto je samozřejmě zelený,pokuď by nebylo zelené tak by to nebyl dream. Nasednul jsem si a všimnul jsem si že dream je naštvaný. Nechci vědět proč je naštvaný ale jak je naštvaný. "Dream jsi v pohodě? Vypadáš naštvaně!" Ani jsem to nedořekl a dream zrychlovat. Říkal mi že naštvaný na svého bývalého. Prý ho podváděl. Dream ještě více zrychloval. Já s nebyl tak jsem se začal držet."Dream najeť tak rychle!!!!!!!" křičel jsem a dream zpomalil. "Promiň. Já jen že jsem na něho naštvany že mě.. S TEBOU.. " Řekl smutne dream a zastavil. "Doufám že mi nechceš říct že matthem je tvůj bývalí!" Řekl jsem na celé kolo. Dream se na mě kouknul a kyvl. Proč to udělál matthem?
Dorazili jsme do cile a dream to už moc neřešil. Otevřel jsem dveře a viděl malou skalu[nevím jak si to někteří představuje,ale ma to vypadat tak že jsou na pláži kde je školka ktere má asi tak čtyři metry. Jsou tam schody nahoru. A můžou tam sedět]. Hned jsem šel po schodech nahoru. Dream za mnou běžel aby mě stihl. Já jsem se jenom smál. Nahoře byl krásný výhled. Jsem šťastný že jsem mohl jet na tuhle dovolenou.
TIME SKIP
Za chvíli máme vyrazit. Jdeme k pláži kde jsme byli dneska ráno s dreamem. Už si představuju jak tommy se topí. Mám hezké myšlenky na mě přátelé.
Zbalit jsem si potřebné věci a mohl jsme jít. Jsem rád že jsem nebyl poslední. Dream měl to stejné jak ráno. Asi si mě všimnul když Za mnou šel. Pozdravil mě a povidal si semnou. Potom přišel spanap a říkal jak mu moc chyby quackity. Quackity prostě už není v dream smp takže by tu nemohl být."boys jak se těšíte?" Řekl do tichá sapnap. Oba jsme řekli že se hodně těšíme.Přijeli jsme na pláž. Bylo hezké počasí. A Vůbec nikdo tu nebyl. Tommy už běžel do moře. Všichni se tam smáli ale jemu to je asi jedno. za nim už letěl tubbo a wilburt. My jsme si tam v pořádku dávali deky,dávali věci do písku. A až potom šli do moře. Skoro všichni byli v moři. Ale já se těšíl na pláž. Byl jsem s ranbeem,dreame, technem na pláži a povídali jsme si. Ranboo nemohl jít do vody[každý víme proč]. Dream nechce jít za nima. Techno nevím proč nechce jít do vody. "A proč ty nechceš jit" kouknul se na mě ranboo. "Přišel jsem na pláž a sem jenom kost,všichni by se mi smáli. Chodím jenom na pláže,mám na pláže skvělé vzpomínky ale na moře nemám nejvíc hezké vzpomínky." Bal jsem se že mi budou něco říkat na to,že jsem říkal že vypadám jak kost. Alespoň mi nic neříkali a bavili jsme se o h0vně.
Po třech hodinách začlo zapadat. Všichni vylezli. Kromne tommyho. Nevím proč ale nechtěl vylez. Všichni jsme byli zbaleni a čekali na autobus. Potom jsme se na něho vysrali. Jel nám autobus. Nasedli jsme a viděli jak tommy nastupuje.byl celý mokrý a všichni dostávali záchvat smíchu. "Držte huby" naštvaně řek tommy
ČTEŠ
Už Vím Kdo Jsi|dnf|
FanficCASTI SE BUDOU UPRAVOVAT!!!!! George má nejlepšího kamaráda dreama Kterého tajné miluje ale bydlí daleko. Tak se s ním nemůže setkat. !!AT VITE,TAK CLAY JE DREAM!! Do třídy přijde nový kluk,jménem clay..... A dál se dozvite!!!