Dream pov:
Bylo asi tří rano. A já citil jak se george třepe. "Georgi jsi v pohodě?"
"Em jen mi je zima" zase třepal. Okno bylo zavřené. Byl zakrýty. Na sobě jsem měl svoji mikynu a mně napadlo, že bych mu ji mohk dat. Mně je trochu horko.. sundal mikynu a podal jsem mu ji. On si ji nasadil a vyladal strašně roztomilé. Trošku jsem se začervenal. "Proč.Se.Sakra.Čevenaš" naštvaně řekl george. "Vypadáš roztomilé." Ještě víc jsem se začervenal. George se naštvaně kouknul a šel si lehnout. Já jsem si též lehnul. George se na mě svalil a ja dostal milion motýlu do břicha. Pohladil jsem ho a usnul jsem.Ráno jsem se probudil jako první. Chci jim udělat radost. Udělám jim k snídani. Udělám jim k snídani ovoce. Ale jestli zase wilburt bude hazat to ovoce do vody. Tak už mu nikdy nedám jídlo. Ale teď by to neměl házet do vody,už neni opilí.
George pov:
Ráno jsem se vzbudil sám. Ani mi to nevadí. Jsem na to zvyklí. Ale taky jsem přemýšlel jestli nemám říct mojí mamce o dreamovi. Mám svoji mámu strašně rád. Říkám ji snad úplně všechno. Ona poprvé věděla že se mi víc líbí kluci. Hodně krát mi pomohla. Zvednul jsem mobil a zavolal mojí mámce. "Ahoj mami! Můžeme se zítra vidět?" "Ahoj zlato. Ano můžeme se vidět! Ale můžeme až někdy podvečer? S tvým tátou jdeme na oběd a potom na jeden na nějaký výlet. Máme výročí, tak asi chápeš" řekla mi mamka do telefonu a tipla to.Šel jsem do terasy na lodi kde byl dream. "Pořád máš mojí mikynu." Řekl dream a dal mi pusu na čelo když se ke mně přiblížil. Já si sundal mikynu a vrátil ji dreamovi. "Můžeš si ji nechat. Stejnak je to moje mikyna z merche,takže si ji můžu kdykoliv objednat,zdarma" dream mi podal nazpět mikynu a ja si ji nasadil zase na sebe.
Po chvíli přišli kluci a my si dali ovoce. Wilburt se znašil nahodit ani jedno ovoce do vody. Ale jedno mu uklouzlo na jeho vidlečce,dream měl angry face a málem wilburta zabil. Též bych ho nejraději zabil. Odpočívej v pokoji jahodo,která teď procestuje oceánem.
TIME SKIP
Šel jsem v klidu domů. Jsem vyčerpaný. Na té lodi se furt něco dělo. A já k tomu ještě jsem uklízel,já chtěl uklízet jen kvůli tomu že to můžu sníst. Takže jsem úplně přežrany. Šel jsem po nějakým menším parku,kde jsem viděl matthema. On si mně aspoň nevšimnul.Teď jdu domů k sobě,ne k dreamovi. Když jsem v klidu šel po prášky přišla mi textovka,od neznámého čísla. Zajímáme mě kdo to je. Ale to je teď jedno. Kouknul jsem se co píše a viděl jsem jak tam jsou,tři fotky a jedno video. Na třech videi byl matthem jak je nahaty. Dělá strašně divné pozy. Na videu byl on a nějaký kluk. Bylo tam jak asi šukaj,moc to nešlo poznat. Člověk který to udělal tak asi chtěl udělat karmu.
Kdo si myslíte že to udělal?
50o-slov
ČTEŠ
Už Vím Kdo Jsi|dnf|
FanfictionCASTI SE BUDOU UPRAVOVAT!!!!! George má nejlepšího kamaráda dreama Kterého tajné miluje ale bydlí daleko. Tak se s ním nemůže setkat. !!AT VITE,TAK CLAY JE DREAM!! Do třídy přijde nový kluk,jménem clay..... A dál se dozvite!!!