Dream pov:
Už je to přesně měsíc od mojí oslaví s klukama. Jsem teď v nemocnici, jsem jenom na nějaké prohlídce krve. S georgem jsme pořád spolu. Zítra máme výročí a ja přesně vím co budeme dělat. Chtěl bych hlavně jít na pláž. George miluje pláže. A já miluju jeho.Dneska máme s georgem výročí. George spal dneska u mně. Teď je ráno a já ležím s georgem ve stejné postelí. Vypadá roztomilé když spí. Po pár minutách se george vzbudíl. Já jan na něho koukal. "Na co furt koukáš? Jsi mě nikdy neviděl?" Řekl george,vzal si polštář a zavřel oči. "Georgi! Máme výročí! Plány mám takže stavej! Chci všechno stihnuot" posunul jsem se blíž k Georgovi a dal mu menší pusu.
TIME SKIP
Přišel večer a my měli jít do kina. Byl to nějaky gay film. Moc nevím o čem to je,ale hlavně že je to gay film. Jdeme se s georgem nachystat ale já se nachystali už dříve protože jsem věděl že mi to bude trvat dlouho. Ale teď to trvá dlouho Georgovi.Vyšli jsme s georgem na menší procházku směrem kino. Celou cestu jsem ho držel za ruku a Vůbec jsem ho nepustil. Povídali jsme si o mojí rakovině,jestli chci odejit na floridu a byt v nemocnicí. To samozřejmě nechci. Chci tu být s georgem. A chci tu ještě chodit na školu.
Dorazili jsme ke kinu. George ani neví na co jdeme,myslí si že je to nějaký horror. Pořád jsem ho ujišťoval,že to není horror. Naposledy když jsme se divali na horror,tak se goerge strašně bál a ja s furt smál. Lístky jsme měli už objednané,takže můžeme jít v klidu do sálu a usadit se.
Po filmu jsme mohli jít na Georgovou pláž. Když jsme šli na pláž,george furt mluví o o tom filmu. Asi se mu až moc líbil. Jako vždy jsem držel goerge za ruku. na pláži chci aby jsme měli piknik.
Přišli jsme Na pláž a hned jsme si uděláli piknik. Vzal jsem pár ovocich, ale taky nějaké čipsi,pepsi a možná ještě něco. Jedli jsme a pili a přitom jsme si zase povídali. Na george mám rád že si s ním můžu povídat hodiny.
ČTEŠ
Už Vím Kdo Jsi|dnf|
FanfictionCASTI SE BUDOU UPRAVOVAT!!!!! George má nejlepšího kamaráda dreama Kterého tajné miluje ale bydlí daleko. Tak se s ním nemůže setkat. !!AT VITE,TAK CLAY JE DREAM!! Do třídy přijde nový kluk,jménem clay..... A dál se dozvite!!!