GEORGE POV
Vzbudil jsem se. Hned jsem se kouknul na mobil kolik je hodin. Spal jsem jen půl hodiny. To není tak hodně. Sednul jsem si a zas jsem se rozbrečel. Slyšel jsem jak někdo otevírá dveře. Byl to dream.. "Georgi? Co? Co se děje? Jsi v pořádku?" Sednul si vedle mě. "Promiň já jen chci odejit spět do londýna. Myslím že jsem tu zbytečně. Spíš jsi s sapnapem a mě si moc nevšímaš.."řekl jsem a zase jsem se rozbrečel. "Chápu tě. Měl jsem se i s tebou bavit. Nechci tě nutit. Klidně odleť ale něco mi slib. Bude s náma všechno o.k." nevěděl jsem že to bude brát v pořádku. Dream mi dal menší kiss a chytnou mě za ruku. Teď jsem mu já dal polibek.TIME SKIP
Ležel jsem v posteli s dream. Já ho celou domů hladil a škrabal vlasy. Ten Si to celou domů užíval než do pokoje přišel Sapnap s jeho nejhorším nápadem. Chce udělat room tour fanartu roomu semnou. Byl to i zlý i dobrý nápad. Moc nevím co si mám o tom náladu myslet. Ale samozřejmě Jsem souhlasil.Šli jsme se se sapnapem připravovat na nás stream. Dream bude s náma telefonovat i když je vedle pokoje. Budem ještě volat s bad boy halem a možná ještě s někým.
Začali jsme streamovat. Spanap to tam ještě nějak obkecaval ale mně moc nezajimalo. Sapnape už se nějak vrhnul ale já si všimnul že za náma chce jít dreamova kočka. Otevřel jsem ji začal jsem se s ní bazlit. Přišel jsem s dreamovou kočkou k Sapnapovi jak ukazuje nějaký obraz. "Je plachá,jak jsi ulovil?" "Normálně" drze jako nějaká bad girl jsem odpověděl.
Dal jsem košišku dolu a už jsem byl s sapnapem. Pořád mi něco podával a ja se jen díval. "Počkej chvili!" Odešel jsem z pokoje. Trošku jsem se nudil tak jsem raději odešel k dreamovi. Přišel jsem k němu pre dveře a zaťukal. Z pokoje se ozvalo "počkejte chvili". Dream otevřel dveře a ja mu vrhnul velký polibek. Divně se kouknul ale já jen odešel.
Přišel jsem zpět do pokoje kde sapnap dělal trošku na skateboardu. Potom se na mě podíval a jen dodal:"ani nechci vědět proč máš červené rty a oslizene rty ehm" hned jak to dořekl jsem se i otřel pusu a dal raději nic neřešil.
ČTEŠ
Už Vím Kdo Jsi|dnf|
أدب الهواةCASTI SE BUDOU UPRAVOVAT!!!!! George má nejlepšího kamaráda dreama Kterého tajné miluje ale bydlí daleko. Tak se s ním nemůže setkat. !!AT VITE,TAK CLAY JE DREAM!! Do třídy přijde nový kluk,jménem clay..... A dál se dozvite!!!