DREAME!!

116 6 0
                                    

BIG TIME SKIP

George pov:
Už je to měsíc po tom co mi dream řekl že má rakovinu krve. Nemůžu uvěřit že má rakovinu. Když jsem na něho přemýšlet tak mi dream začal volat. "Jedu z nemocnice!! Nevím jestli ještě půjdu do školy. Ale moc se na tebe těším!!" Oznámil dream a mně pumpovalo srdce jak nikdy před tím! "Aaaaa dreame!!! Ani nevíš jak moc jsem šťastný! se těším jak uvidím!" Opravdu jsem byl šťastný že jsem ho uviděl. Je to už asi měsíc a dva týdny co jsem ho neviděl. Strašně mi chyby.

OPĚT TIME SKIP UWU
Dneska mám vidět dreama. Pry mě chce vyzvednout před domem. Musím se teď chystat do školy.
Už jsem s nachystal,měl bych jít už dolu ven,měl by tam být už dream, pokuď nemá zpoždění. Šel jsem teda dolu, dream už tam čekal. Nastoupil jsem a hned jsem ho objal. "Ani nevíš jak jsi mi chyběl." Dodal jsem při našem objetí. "Taky jsi mi chyběl." Dream se obtahl. A já taky.  "Můžeme jet?" Dream se na mě kouknul a já jen kyvl.

Dojeli jsme ke škole,ale bohužel jsme neměli první společnou hodinu. Ale až třetí. "Mužeme jít dneska ke mně? Vyzvednu tě u školy." Řekl dream když už jsme pomalu otevírali dveře od školy. Kývl jsem hlavou a otevřeli jsme  dveře od školy. Každý jsme šli jiným směrem,zamával jsem mu. Šel jsem na angličtinu. Moc mně nebaví. Pokuď nezkouši.

Škola odbyla po chvíli. Dream mě čekal před školou. Otevřel jsem dveře od školy a hned jsem obejmul. Konečně ho vidím. I když jsme se viděli v matice. Ale potom už vůbec.
Ano je divné že mám s dreamem společnou třídu. Jenže učitel dneska není ve škole,takže nás rozdělil do dvou skupinách. Zítra by měl být takže už budu s dreamem celý den.
"Pojď! Jedeme ke mně "....

Už Vím Kdo Jsi|dnf|Kde žijí příběhy. Začni objevovat