zase tě miluju?

134 6 0
                                    

George pov:
                    POUZE SEN!
"Dreame!" Volal Jsem do tmy. Byl jsem v apartmatu ale nikdo tu nebyl. Byla tu všude tma a já se začal bat co se stalo. "Georgi!" Viděl jsem jak dream za mnou běží. Vypadal šťastné. Přišel za mnou a dal mi velkou pusu. Odthnuli jsme se a já ho videl v krvi. Začal  brečet. Spadnul a já začal  nejvíc brečet."dreama!neumirej!!
                    POUZE SEN!

Potom co jsem se probudil z te noční můry jsem začal hodně brečet. Vzal jsem mobil a začal jsem psát dreamovi,ať prijde do mého pokoje, potřebuju ho vidět. Co když to má být moje deja vu. Dream po chvili přišel do mého pokoje a všechno jsem mu řekl,o mem snu. Obejmul mě,co se mi teď docela hodilo. "Je ještě málo hodin pojď spát" řekl dream a lehnul si. Taky jsem si lehl. Omotal si ruku kolem meho pasu a silně mě obejmul. Dostal jsem milion motýlu do břicha. No musel jsem se začervenat. Musím si uvědomit že mám kluka. A dream mi neodepisovala snad měsíc.

Ráno jsem se probudil sám. Mám ještě  čas než půjdeme do restaurace na snídani. Nevím jestli tam chci jít, nemám nejvíc hlad. A zítra už jedeme domů tak bych si Rád zabalil. Trvá mi to strašně dlouho a chci potom ještě užívat západ slunce. S dreamem.

Vzal jsem mobil a psal dreamovi že nejdu na snídani. Napsal mi že mu to moc nevadí ale napsal tam k tomu ":(".  Doufám že není smutný z toho že nejdu. A že je smutny diky něčemu jinemeho. Já ani nechci aby byl dream smutný. Musím si začít balit,mám toho až moc. Byli jsme tu dva týdny.

Po dobaleni jsem se kouknul kolik zapadá slunce. Přesně za hodinu. To můžu stihnout! Dneska jsem ještě neviděl dream. Napsal jsem mu a ten hned souhlasil. Dali jsme si sraz. Kde dream určitě přijde pozdě.

TIME SKIP
Přijeli jsme na naší skalu kde jsme byli s dreamem poprvé. Byl hezký západ slunce a já jsem chtil dreama za ruku. "Neříkal jsi že jsi zadaný s matthemem?" Kouknul se na mě dream. "Potom co jsi mi řekl před týdnem že tě podáděl se chci s ním rozejít." Řekl jsem a lehnul jsem si na dreamove rameno I on se usmál. Jsem  šťastný s nim. Dělá mě šťastný. Mám dojem že jsem se zase do něho zamiloval. Zase...

Už Vím Kdo Jsi|dnf|Kde žijí příběhy. Začni objevovat