middle of June|loď

123 5 2
                                    

George pov:
Dneska je sobota a zjistil jsem že je middle of june. Hned se mi zlepšil den. S dreamem jsme leželi na poslední a spali. Teda jenom dream spal. Zkoušel jsem ho vzbudit abych mu řekl že je middle. Dream po konečně vzbudil. "AAA co je chci ještě spát" unaveně řekl dream. "Je middle of june!" Řekl jsem strašně nahlas,dreama to vzbudilo. Sednul si na postel a začal něco mumlat. Já ho neposlouchal. Přemýšlel jsem co dneska můžeme dělat. Napadlo mně že můžeme jít na pláž, jít do kina a nebo taky...

ani jsem to nedořekl a už mi volal karl. Zvednou jsem to a poslouchal co ten idiot chce od mě. "Ahoj gogy! Víš napadlo mně-teda mně ne ale tommy to chce udělat a říkal tobě zavolám. Ale to je jedno. Chce jít dneska na nějakou loď. Jo a nemůžu se dovolat dreamovi, tak jestli bys ho třeba potkal,tak mu o tom řekni. Jako o loďkach ne že mu nemůžu zavolat. No nic sbohem. Uvidíme se dneska." Proč mě bohu trestaš.

Řekl jsem o tom dreamovi a on souhlasil. Jsem rád že pojede semnou a nepojedu s nějakýma idotama. Já vlastně chtěl vždycky na loď, jenže mojí rodiče nemají loď. Dream ještě něco mumlal,že prý má taky nějakou loď. Jen že ta jeho je poněkud větší než normální lodě. S tommy se dream domluvili že půjdou na tu dreamovou. Prej na tu loď tommy žárli. Je lepší než ta jeho.

TIME SKIP
dorazili jsme s dreame na loď připravovat občerstvení. Kluci a niki přijedou až za dvě hodiny takže máme ještě dost času. Umím dobře zdobit byty,takže loď není nic nového. A nic neobvyklého. Dům a loď je to stejný. Ale dům stojí,ale loď se koupe. Jinak nic neobyčejného. Má to být oslava dreama. Měl rakovinu takže sme mu nemohli udělat oslavu. Byl to dobrý nápad tommyho,ten nápad se mi až moc líbí.

Za chvíli přišeli lidi a my začali oslavovat. Dream po chvili vyplul. Pili jsme alkohol[delejte ze jsou dospeli], jedli jsme jednohubky ,ovoce, zeleninu.
Byl to hezké odpoledne. Tommy se furt ptal kde jsme. Dream říkal že jsme někde v oceánu. Wilburt chtěl skočit dolu do vody,ale nevěděl jak je to studené, protože nesnáší studene vody. Ale podle mě je ta voda teplá. Nejsme nějak na severu takže by to mohlo být dobre.

Čim víc alkoholu jsme měli v sobě tím víc jsme byli daleko. Dream to po asi pěti hodinách otočil zpět na povrch zemský. Hodně jsme si užívali. Jak byl wilburt víc a víc opilí tak házel nějaké ovoce nebo zeleninu do vody. Když dal jedno jídlo OMYLEM do vody,tak jsem vždycky dostal záchvat smíchu.

Dreamovi napadl skvělý  nápad. Poslední dobů jsou tu až moc dobré nápady. Napadl ho že můžeme tady přespat. Všichni jsme souhlasili. Dreamova loď je dvou patrova,takže se nemůže být že bys jsme se tu nevlezli,i když nás je pět lidí. karel a sapnap,quackity měli jet taky. Ale prý to chodí udělat s dreamem soukromě.Bez wilburta ,niki , tommyho,tubba. Ani nechci vědět proč chcou aby to byla soukroma party osmnáctiletého dreama.

A začal být večer a my pomalu ukončovali naší pařbu. Už jsme konečně byli na povrchu zemského. Šli jsme do svých pokojů. Já měl smamozřejmě s dreamem. Tubbo a wilburt,tommy chtěli mít spojený pokoj. Opravdu nevím co tam chcou dělat. A niki chtěla mít sama. Prý je to příjemnější. Chápu to. Je tu s klukama a ona je jediná holka. Chudák gvurl. Na konec jsem si udelal jen menší hygienu a šel spát. Dream si ruku omotal o moje boky. A šli jsme spát.

614-slov

Už Vím Kdo Jsi|dnf|Kde žijí příběhy. Začni objevovat